2. Lőrintei Bojlis verseny CFB-vel

Május 28. végre elérkezett, már hetek óta csak a versenyre készülünk. Most végre minden kiderül, hogy az elképzelt ízvilágot mennyire sikerült eltalálnunk. Én 24-es oldódó bojlikat csináltam, Redarmy Frankfurti kolbászos és Monsterfish halas foghagymást, mig Norbi társam 20-as Redarmy kevés ideig párolva készült. Reggel bepakoltunk a buszba és elindultunk a cél állomásunk felé Lőrintére.

Egész úton azon tanakodtunk, hogy hová lenne érdemes leülni, milyen helyet válasszunk. Végül is abban maradtunk, ha van rá lehetőségünk mély vizet választunk. Megérkeztünk szeretett vizemre, halőrháznál volt a gyülekező, a csapatok már izgatottan várták már a sorsolást, már a fejükben megvolt ki-ki hova szeretne leülni. Sorsolás elkezdődött, a nevezési díj befizetési sorrendben, mi 3-nak húzhattunk és az 5-ös számot húztam, ami az jelenti 5.-nek választhattunk helyet.

Az első három csapat a kis vizet választotta, 4 csapat a gát egyik végét, mi a másik végét választottuk. Többi csapat a víz többi részére került. Mi nagyon örültünk az egyes helyünknek, mert ezt szerettük volna. A kocsiból kipakolván máris mentünk a vízre bojáinknak helyet keresni.

Norbi választása a nádfaltól 1 méterre és a gát, törésre esett 5 méteres vízre. Én a nyílt vízen kerestem jó helyett, 6 méteres víznél találtam magamnak két kisebb kiszögelést, tartást radar jól mutatta. A bolyáink elhelyezése után a tábort állítottunk.

14 órakor elkezdődött a verseny, csalijainkat leraktunk a bolyáinkhoz és egy nagyobb előetetést végeztünk, mely főzött kukoricát, halibut pelletet és bojlit tartalmazott . Délután megérkezett a megjósolt hideg front, esővel – jéggel.

A halaknak biztos jót tett az időjárást, mert este megérkezett egy 8-as töves.

Első halunk 8,3kg töves

Majd hajnal egykor beindultak a halak, 5 óráig sikerült fogni pár szép halat 17,20 kg-ig

Norbi 9,7kg

Norbi 16,9kg

A Redarmy kitett magáért, hozta a nagy halakat.
A legnagyobb hal címet eddig én birtokoltam a 17,20-as tükrösömmel.

17,2kg

Reggeli mérlegelés után az elsők voltunk. Jött a nappal és a várva várt folytatás sajnos elmaradt. Kapástalanságra ítéltek a halak minket. Alig vártuk az estét, mert bíztunk benne, hogy jó halakat fog adni megint. Norbi jelzője végre megszólalt, szolid fárasztás után 17,90-es tükröst tudtunk fényképezni.

17,9kg

Ezzel az eredményével Norbi átvette tőlem a legnagyobb halért járó címet.
Norbinak a 20-as Redarmy a 16-os popappal meglebegtetve jól működött, mert sorba jöttek a halak köztük egy gyönyörű 14 kg-os nyurga.

Míg nekem a 10 kg körüliek jöttek, a 24-es Redarmy oldódó 16-os popappal meglebegtetve. Második napra sajnos visszaestünk, már csak a másodikak voltunk.

Hajnali fogás 14kg és 10kg töves

Nappal sajnos továbbra sem adott nekünk semmit, így vártuk az éjszakát, de csak egy 7 kg-os tövest sikerült fognom, ami 24-es Monsterfishen akadt fenn. Sajnos így a mérlegelésnél megint visszaestünk egy helyezést, már csak 3.ak vagyunk. Félve indultunk a nappalnak és megpróbáltunk változtatni, találtam egy kagylópadot és megpróbáltam rajta a horgászatot, egy 20-as Redarmyt megfaragtam kb 12 mm-re, és egy 10-es ananászos popuppal meglebegtetve próbáltam csalizni. Egy kis idő elteltével jött rá egy 5 kg-os forma, rá egy órára megint kapás volt, a faragott Redarmyra a kagylópadról, komótosan megindult a nyeletőfékem, gyorsan beugrottunk a csónakba és rámentünk a halra. Mikor megpillantottuk egy gyönyörű amurt láttunk, hatalmas volt életem amurja, több kirohanása volt, mire sikerült majdnem megmeríteni, mert a szákból kiugrott. Szerencsére a horog jól akadt és a második szákolás sikerült.

Partra vittük és értesítettük a mérlegelőket, addig is fényképeket készítettünk róla
1 méter és 17,90 kg-os volt.

17,9kg amur redarmy+pop-up

Eddigi legnagyobb amurom, amit a faragott Redarmynak köszönhetek. Ezután a halak már megint megálltak, majd a már szokásos esti halam megérkezett.

13 kg-os szép tövest, most a 24-es oldódó Monsterfish foghagymás csapta be. Majd a verseny vége előtt jött egy 4 kg-os Norbinak. Sokat tanultunk a versenyen, megvan min kell változtatni és hogyan. Csapat összetartott, jól működött. A csalik Redarmy és a Monsterfish foghagyma rendesen adták a halakat. És ami nekünk nagyon jó volt, hogy a nagyok nem tudtak ellenállni ezeknek a csaliknak. Összesen 17 db. 172 kg halat sikerült matracra fektetnünk és ezzel az eredménnyel a Carp Friend Baits Team csapatunk 3. helyezést érte el.

Gratulálunk Minden résztvevő csapatnak valamint külön a győztes és második csapatnak

Helyezések:
I. hely: Bíró Sándor, Havasi Norbert (Pontyparádé Team)......... .289.705 g
II. hely: Dóczi László, Szijártó Ferenc (Carp Terror Szi-Dó Team).. 208.665 g
III. hely: Szüts Attila, Mikó Norbert (Carp Friend Baits Team).......172.750 g
A legnagyobb halat fogta: Havasi Norbert (Pontyparádé Team)..........18.425 g
További helyezések:
IV. hely: Osgyán László, László Róbert (Driver Team)....................159.925 g
V. hely: Márk Tamás, ifj. Márk Tamás (Márk Carp Team)................79.450 g
VI. hely: Doszpot György, Hemző Csaba (LHD Team)............... ......71.350 g
VII. hely: Pákai Zoltán, Galambos Tamás (Radir Team).....................68.545 g
VIII. hely: Micskó Gyula, Bognár Zoltán (Lőrinte Team)............... ...68.355 g
IX. hely: Lakatos István, György József (LAKY – CSOKI BANDA)... ...65.675 g
X. hely: Nagy István, Hári Krisztián (PI – KI Team)................... ......60.900 g
XI. hely: Tallós Zoltán, Varga András (Mazsola Team).................. ....35.260 g