Ecséd 2012 április

Ádám barátom már a parton várt majd első órák beszélgetéssel pihenéssel teltek a büfé területén.

Horgászni vasárnap reggeltől kezdtünk ,kipihenve.
Ádám barátommal csónakba pattantunk és próbáltuk megtalálni a legjobb helyeket.

Horgászhelyeket megjelöltük majd felcsalizott horgok a jónak vélt helyekre kerültek.

Szerelékemhez követ használtam ólom helyett.

Monsterfish Redarmy és Birdfood bojlikkal csaliztam első körben.
A három csali három különböző mélységbe várta az érdeklődőket 10,5 m , 5 m és nádfal mellett 2 m-es vízbe.
Ádám nagyon akadós és aránylag sekélynek mondható 2-5 m-es vízbe helyezte el felcsalizott horgait.
Az időjárás nem igazán kedvezett se nekünk se a halaknak,hideg szél jelemzte az első napot, napokat...... Majd 40 óra elteltével megszólalt a jelzőm és a zsinór végén valaki nagyon szabadulni akart a Monsterfish-el csalizott horogtól./ 40 órán keresztül a vízbe volt a csali nonstop/

Erős gyönyörű nyurgát pillantottam meg 10 perces fárasztás végén.Igazán örültem neki és bíztam benne nem kell 40 órát várnom a következő kapásra.

9,85 kg Első bányatavi pontyom Monsterfish bojlira érkezett

A tiszta vízben fantasztikus volt látni a nyurgát....

Magamban reménykedtem,hogy hamarosan újra kapást hallok de a következő 2 nap totál csendbe telt. A környezet kárpótolt , valamennyire a képek visszaadjak milyen csodálatos is ez a víz.

Víz alatti erdő is megtalálható a nagy mélységek mellett is.

Pontyot e két napban nem fogtunk,ellenben dévéreket igen.

Mondhatnám ,hogy olyan vödörméretek voltak.

Mindegy volt,hogy nappal vagy éjjel

Dévérek megtaláltak a felcsalizott horgainkat

Ezek után változtattam a csalikon és helyeken.
Monsterfisht beraktam 5 m vízbe egy bokros elé. Tigrismogyi lekerült helyette fokhagymás kukoricát tettem a nádas elé.
Időjárás továbbra is borús esős hideg alacsony légnyomással.... Ha nem lett volna elég a negatív hatásokból én megfejeltem az egészet egy gombás pizzával ami igazán kiütött a következő napra J
Másnap viszont mintha kicseréltek volna teljes erővel vetettem magam a horgászatba.

Mit ad Isten? Dévért újra és újra...Rágják a tigrist, Monsterfish-t és fokhagymás kukoricát is.....
Pár dévér között volt időm körbejárni ezt a csodás tavat.

Ádám barátom péntekig fogott jópár dévért és volt 3 hala ami akadót fogott azonnal valamint sikeresen szákolt egy 7-8 közötti pontyot.

Majd péntek hajnalban csippanásra ébredtem....VÉGRE VÉGRE KAPÁS majd 80 óra után talán újra Ponty? Imádkoztam magamban kérlek Uram ne Dévért adj most.

Az eredmény fokhagymás kukoricát kívánta meg ez a gyönyörű egészséges 8 kg-os nyurga ,nagyon erős halat 10 perc fárasztás után tudtam szákolni.

Nappal meglátogatott a drága unokahúgom aki azonnal megmutatta nekem és Ádámnak hol vannak a halak.

Látod Laci ott vannak a vízben

A titkos információért cserébe egy csónakázás járt.

Unokahúgomat váltotta Karcsi barátom aki talán meghozta a napok óta csak várt szerencsémet.
Pár perce beszélgettünk mikor felordított a kukoricás jelzőm. Ádámmal csónakba pattantunk és pár perc múlva már az akadóba fárasztottam a halat majd párszor ágak közül visszafordítva szákoltuk első 10+ os ecsédi halamat.

Karcsi barátommal és a 11 kg-os Töves

Köszi Ádám a sok segítséget

Éjjel fogtam még egy 3 kg feletti dévért J és reggel pakoltunk véget ért az 1 hét
ami nagyon sok új információt adott nekem.
Mindenkinek ajánlom próbálja ki magát egy ilyen nehéz embert próbáló vízen.
Szeretném megköszönni külön Ádámnak és Kisunak a sok tanácsot és segítséget amivel segítettek ezen a túrán.
Horváth Csabi barátomnak köszönöm a bojlikat amiket a 3 horgásztúrára készitett nekem.
Remélem lesz még lehetőségem kipróbálni magam és csalikat ezen a gyönyörű vízen.