Carp Friend Baits-el a Kiskorpádi Szigetes tavon...

Már régóta terveztem egy hosszabb horgásztúrát Kiskorpádra. Vagy az idő nem volt a megfelelő, vagy közbe jött valami, és nem tudtam nekivágni, de nyár végére a 7 es állásra a kisvízre foglaltam helyet, kellemes 3 napra. Pár ismerősöm az előtte lévő napokban a tavon horgásztak, és szép fogásokról kaptam a hírt. Másnap izgalommal indultam el, a megbeszélt időpontra. Ahogy megérkeztem egy gyönyörű tó fogadott, rendezett tiszta idilli környezettel. Csónakba szállva elindultam a horgászhelyre.

Szokásos pakolódás, és már mentem is feltérképezni a vizet. Mivel még nem voltam itt, ezért csak nagyjából tudtam, hogy merre keressek alkalmas pályát, így hát bő másfél óráig tapogattam. Nagy hőség miatt a kisvízre tettem a voksomat, mint kiderült nem jól... Rengeteg hal tartózkodott a nádsziget és a túl oldali sekély kemény részen. De nehezen lehetett őket kapásra bírni. csali téren eléggé nagy választékkal készültem. Mint mindig most is hoztam a favoritomat, a CFB Red Dream-ot, a hozzá való dippel. Ezen kívül az új 2013-mas újdonságokat, a Smoked Fish-t a Red livert, és a már jól bizonyított Dracula-t. 14-18-20 as golyócskákat görgettem le pár nappal peca előtt. Rövidebb előkékkel próbáltam, a kemény talaj miatt. Az első 24 óra egy csippanás nélkül telt el. A halak jelen voltak az etetésen, mivel túrásokat, és hatalmas fordulásokat láttam. Nem értettem, hogy pont az én csalim, nem kell nekik. Lefinomítottam a szerelékemet, ahogy csak lehet, és kötöttem pár karom szereléket.

35 fok napközben, nulla kapás, a sör is megmelegedett, kezdtem bosszankodni. Estéig semmi, változás nem volt, így az egyik bólyát áthelyeztem az előttem lévő legmélyebb, legiszaposabb vízbe és bő fél kiló bojlit szórtam el. Semmi jóra nem számítva dőltem hanyatt az ágyamon, és aludtam el. 12 óra körül üvöltős kapásra riadtam és futottam a botokhoz. Azt hittem, hogy az iszapos csalit húzta el, de a Smoked Fish kellett neki, 60 centis vízből. Pár perces fárasztás után, egy gyönyörű koit szákoltam. Lekötöttem pontyzsákba, és visszahúztam a szerelékemet. Persze mikor van kapás, amikor a tó közepén vagyok. Gyorsan kieveztem és felvettem a kontaktust a hallal. Bő fél órás fárasztás után egy 7,7 kilós tükröst szákoltam meg. Fertőtlenítés és párkép után már úszott is.

Carp Friend Baits-el a Kiskorpádi Szigetes tavon...Lefotóztuk a szép koit ahogy felkelt a nap, és mérlegeltük. a súlya 7,13 kg.

ő neki a Red Liver golyó tetszett meg

Délelőtt, egy újabb kapást könyvelhettem el, és egy 9,8 kilós tükröst. Persze ő is az iszapról jött.

Megindultak a halak úgy döntöttem, hogy a szigetnél az átjáró közti bólyát meghagyom, és a másikat pedig szintén iszapra rakom. A terv bevált. Sorra érkeztek a szebbnél szebb halak. Az új Smoked Fish golyó nagyot bizonyított. Szebbnél szebb halakt fogtam, és volt pár csodaszép koiponty is köztük.

Carp Friend Baits-el a Kiskorpádi Szigetes tavon...

3 óra fele egy újabb kapás, 1 órás fárasztás után egy ismerős halat szákoltam, és rögtön tudtam, hogy ő érte jöttem. A mérleg15,66 kg ot mutatott, pár kép és visszahelyeztem a halat a saját élőhelyére.

Az első két nap kapástalansága után az utolsó 30 óra nagyon eseménydúsan telt el. Szinte fél óránként kapásom volt. este egy gyönyörű fehér narancs koi látogatott meg, 7,35 kilójával a legnagyobb színes volt a túrán.

Másnap reggelig még jó pár szép halat fogtam és majdnem 10 kiló felett járt. Reggel sajnos lejárt a 3 nap, és picit bántam, hogy későn kezdtem variálni, de így is nagyon jó volt, a 3. nap alatt közel 200 kiló halat fogtam. Elkezdtem csomagolni, és megfogadtam, hogy még idén visszalátogatok egy késő őszi hétvégére, a mélyebb vízbe, hisz még sok szép halat tartogat e szép tó. Köszönöm a lehetőséget, Kovács Misinek a tó tulajdonosának, és Horváth Csabinak, a remek CFB csalikért. Most se kell szégyenkeznem. Mindenkinek ajánlom a tavat és a Carp Friend Baits csalikat, egyaránt, nekem már bizonyított! Íme, búcsúzóul pár szép kép a szebbnél szebb halakról.