Nyakunkon a tavasz

A februári enyhe időnek köszönhetően elhatároztunk magunkat Péter barátommal, hogy ellátogatunk egy 72 órás horgászatra a Somogy megyei Kiskorpádi Szigetestó-ra. Bízva a „jó időbe" a tó olyan részén foglaltunk helyet ahonnan sekély illetve mélyebb vízbe is tudunk majd horgászni.

Február 27.-én reggel érkeztünk meg a tóra, dél körül már az összes szerelékünk a vízben volt, többféle mélységbe helyeztük el őket.

Este 19 óra után érkezett az első halunk ami egy szépséges Koi ponty volt.

Nyakunkon a tavasz
Az éjszaka folyamán Péter barátom fogott még egy „nagyobbacska" Koi-t ami 8.2kg-ot nyomott és egy 10kg-os tükröst.

Bojliból nem készültünk sok fajtával , ezen a vízen már többször bizonyított CFB Red Army-t hoztunk magunkkal , főzött illetve oldódó formában, dippel és pasztával kiegészítve. A tavaszias időhöz méltóan egy édesebb ízt is betettünk a táskába , ez a CFB Red Dream bojli volt. Persze apró magokat és mikró pelleteket is vittünk magunkkal.

Nyakunkon a tavaszPénteken napköbe több kisebb, nagyobb pontyot is sikerült fognunk a csalik működtek. A koraesti órákban egy lassú , komótos kapás meghozta a túra legnagyobb halát , ami 16.2kg-os tükrös volt.

Nyakunkon a tavasz
Éjszaka nekem is szerencsém volt két darab Koi-t fognom , egy 4.3kg-ost valamint egy 7.35-öst.

Szombatra megjött az az idő amire vártunk, kisütött a nap, melegedett a levegő és végre a vastagkabát is lekerült rólunk. A szikrázó napsütésben Peti barátom csalit váltott az egyik botján , CFB Pineapple Pop Up bojlira amit teljesen kihelyezett a túlpart szélébe.

Nem sokat kellett várni az első kapásra, egy 10.10kg-os töves személyében.
Nyakunkon a tavasz
De az azt követő hal nagy meglepetést okozott egy 11.60-as amur személyében (március 1-én)

Még összesen két darab amurt fogtunk egy 9kg-os és egy 10.40-est

A túra végéig (vasárnapig) még több szép példányt sikerül szákba terelnünk.

Élményekben gazdag horgászidényt kívánunk minden sporttársunknak!