Horgászok küldték :Atkai közös rekorddöntés

Az idei első túránkat egy csodálatos tisza holtágra tervetük. Ez nem más, mint az Atkai holtág.
A munka miatt ez nem volt túl egyszerű de a túra időpontját május elejére tudtuk összeegyeztetni, ami a fagyos szentek napjaira esett.Ekkor még nem is gondoltuk, (bár tudtuk h atkán a hideg front nagyon jó fogással kecsegtet) hogy mekkora élményben lesz részünk ezen a vadregényes nem hétköznapi vízen.

Atkai közös rekorddöntés

Túránkra két féle csalival készültünk CFB Red Army és CFB Green Beast.Vasárnap késő délután érkeztünk meg az általunk kiválasztott horgászhelyre,ami az 1-es és 2-es bojlis horgászhelyre esett.Tábor állítás és gyors helykeresés után már besötétedett és úgy döntöttünk, hogy éjszakára nem húzzuk be a végszereléket csak megetetjük a meghorgászandó területet egy nagyobb mennyiséggel.Így botjainkat csak a vak sötétbe bedobtuk kis PVA hálóval megbiztosítva:). Éjszaka kapás nélkül telt.Kora reggel aztán helyükre kerültek a szerelékek.

A kapás nem is váratott sokat magára. Először Martin botja sült el.

Gyönyörű atkai tükör -7,40kg

Majd én(Csabi) következtem.

Red Army 22mm - 5kg

Délután 2 óráig kapás nélkül telt az idő majd bal oldali botomon lassú húzós kapás törte meg a csendet.Felvettem a hallal a kontaktust.Egyből éreztem ,hogy nem mindennapi hallal lesz dolgom,mintha leakadtam volna.Azonnal csónakba pattantunk és a hal fölé mentünk.Elkezdtem terhelni a halat de igazából semmi nem történt keményen tartotta a mélységet.Közben a szél már teljesen letolt bennünket a védett részbe.20perces huza vona után végül engedett a szorításból és felfeküdt a vízfelszínre.Azonnal láttam, hogy egyéni rekordom van a horgomon.MEGVAN!!!!!Kéz a magasba.

Nagy volt az izgalom - 20+?

Mérlegelés után kiderült, hogy álomhatáron vagyok..
21.50kg atkai töves RED ARMY 24mm süllyedő

Martinnál ejtős kapás...Egy gyönyörű amúr is tiszteletét tette rövid időre...
7kg-os atkai torpedó

Kapás ismét(Red Army) testvérem lépett a bothoz, aki meglátogatott bennünket.Átszerette volna adni a felszerelést...mondtam neki ez a Te halad lesz bratyó....
kerek 10kg tükör...örültünk
egyre jobban belopta magát a szívembe
Gyönyörű nyurga testű tükrös.. 10,50kg erőgép
Jöttek szépen sorban
...mint a gonosz felhők...

Balázs a táj szépségében elmerülve...
Bevetésre készen...
C&R

Eljött az utolsó éjszaka.Nagy reményekkel vártuk bár éjszaka nem voltak annyira kapókedvüknél a halak,esténként 2-3 db azok sem igazán nagyok, de, ami ezen az éjszakán történt átírta az eddigi papírformát.Óránként sültek el a botok.Kilenc óra magasságában gyönyörű kapás jobb oldali botomon,ami majd 24órát volt bent.Felvettem a botot és nagy súlyt éreztem a damil másik végén.Csónakba szálltunk és a hal irányába vettük az irányt.Sokáig nem mutatta meg magát iszonytos erővel küzdött,majd fejlámpám fényénél megpillantottam."Jó hal lesz ez is" beszéltük nagy izgalommal a csónakban.Futott még pár kört de a Prologic c2-es felőrölte erőtartalékait és a merítőbe végezte."Szép vagy" mondtam kíváncsian, hogy mekkora lehet a súlya!?Közben a partra érve Balázsnál is jelentkezett egy érdeklődő utána majd Martinnál.HÁRMAS FOGÁS!!!!Nagy volt az öröm!

Kerek 15kg -os pikkelyes
...... no comment.....nem értem az ilyen embereket
Balázs tükröse
Martin hala
Hármas fogat...:))))
C&R
Éjjeli látogató
Sanyi barátunk is beköszönt

Hajnal 4 óráig még több kapásunk is volt.Fáradtan nyugovóra tértünk. 8 óra után nem sokkal azonban újabb kapásra ébredtünk Balázs jobb oldali botján erős húzós kapás.Balázs botja karikába egy centit nem engedve a halnak,mert a fa ami elé pecáztunk már vészesen közel lehet végletekig terhelve a felszerelést sikerül elfordítani.Gyorsan a hal után eredve nagy ellenállást tapasztal barátom forogtunk rendesen a gumicsónakkal.Egyszercsak elfáradt és felfeküdt.Ahogy megszákoltam nem hittem a szememnek.A két nappal ez előtti 20+ nézett rám.Örömünk leírhatatlan volt.Partra érve a mérlegelés után a mérleg ugyan annyit mutatott.Balázs is élete eddigi legnagyobb halát tarthatta kezében.Közös rekorddöntés és ugyan az a hal!!!

21,50kg...szinte álmodom ...CFB RED ARMY 24mm
Balázs meg is fázott a vizes képért de megérte:)))

U.I.:Köszönjük Horváth Csabának a kitartó munkáját, hogy megalkotta ezt a rendkívül fogós csalit.Ez a csali segített hozzá bennünket ehhez a csodálatos élményhez.:)

Kívánunk mindenkinek sok sikeres pecát. Görbüljön a bot.

Íme még pár kép a túráról: