Jungle Carp Cup - Zalaszentmihály 2015

2015. augusztus 2-8-ig 144 órás versenyen vettünk részt Zalaszentmihályon. Augusztus 1-én kora a esti órákban érkeztünk meg a helyszínre. A fogadtatás és vendéglátás szavakban leírhatatlan volt.

A horgászhelyek sorsolása még aznap este megtörtént, ami a következőképpen zajlott: a helyi horgászegyesület elnöke kihúzott egy csapatot és a csapat választott magának helyet. Majd a csapat húzott másik csapatot és szintén választottak maguknak horgászhelyet és ez így ment végig. Mikor ránk került a sor, már a jó helyeket elvitték, így a sziget mellett döntöttünk, ami számunkra teljesen ismeretlen volt. A sorsolást követöen csónakba szálltunk és szemügyre vettük a kiválasztott horgászhelyünket. Hamar ráébredtünk, hogy jól döntöttünk.

A Szektor feltérképezését követően a horgászbotok behúzásra kerültek. Szektrorunkban sok lehetöségünk volt a sikers horgászatra. Találtunk akadót, árkot, medertörést, mély vizet, sekély vizet, jó haltartó helyeket.

Jungle Carp Cup - Zalaszentmihály 2015

Első halunk 10,06 kg volt, ami már regisztrálható volt a versenyben. Előtte és utána is több kistestű pontyot fogtunk, amik sajnos nem érték el az 5 kg minimumot.

Csalizásra dupla 24-es RED ARMY és DEEP SEA WORLD került fel a horog alá, amit jól elengedtünk, hogy próbáljuk szelektálni a halakat.

Szinte minden mérlegeléskor tudtunk halak beregisztrálni, 7,80 kg és 9,77 kg

Jungle Carp Cup - Zalaszentmihály 2015

Megkezdtük a 10 kg feletti halak szelektálását.

Megérkezett a versenyen fogott legnagyobb halunk, 16,45 kg, ami Deep Sea World-re éhezett meg.

Ezzel a gyönyörű 11,47-es tőponttyal már minden regisztrált halunk 10 kg felett volt. A versenybe az 5 kifogott legnagyobb hal összsúlya számitott.

Jungle Carp Cup - Zalaszentmihály 2015

A versenyre 4 féle ízesítésü CFB csalival érkeztünk, de csak kettöt használtunk. Red Army és Deep Sea World, mivel jól müködött nem akartunk csalit váltani.

A verseny utolsó reggelére megérkezett egy 12 kg-os tükörponty amivel már biztositottuk magunknak az elsö helyet.

Győztesek CFB UNI CARP TEAM, Nagy Attila , Rubos Nándor

A versenyen nagyon jól éreztük magunkat. Ez köszönhető a szervezőknek, a halőröknek, hogy ilyen baráti eseményt hoztak létre. Külön kiemelném a halőröket (mérlegelőket), akik nagyszerű munkát végeztek. Hivásunkra azonnal megjelentek, hogy a halakat minél kevesebb ideig kelljen a 28 fokos vízben zsákban tartani.

Gratulálok minden résztvevö csapatnak és természetesen a szervezöknek!