Szeszélyes Merenye

Június 9-én érkeztem meg a 130 hektáros víztározóra. Ez a horgászat egy cégnek a Junior táborának keretein belül volt. Az időjárás nem volt túl ígéretes mivel front front hátán jött…

Hétfő reggel vette kezdetét a horgászat, az pecára 3 féle bojlit vittem a Deep Sea World-öt, a Red Army-t 24 es és 30 as méretben valamint a Hot Bird bojlit 20mm es változatban.

A 2 favorit bojlim

Hétfőn kánikula volt napközben, senkinek nem volt egy mozdítása sem, késő délután  viszont megkaptunk egy vihart és reménykedtünk hogy az eső felfrissíti a vizet és elkezdenek enni a halak… később kiderült sajnos nem így történt.

Szeszélyes Merenye

Kedden reggel miközben ettem a reggelimet erős húzós kapás vetett véget az étkezésnek, a halam sajnos fél úton elmaradt, de nagy reményekkel vittem vissza a szerelékemet a bójához.

Egy maréknyi koncentrált etetést alkalmaztam, mint ahogy a képen is látszik.

Keddi napon többet nem szólalt meg a kapásjelzőm… De délután ismét egy vihart telibe kaptunk, ahol az óriási széllökéseket nem bírta a sátram.

Szeszélyes Merenye

Szerda délben ismét erőteljes kapásra emeltem rá, de ez is egy pár perc fárasztás után elment, bosszankodtam, de tudtam, hogy egyből változtatnom kell a szerelékemen,  sorra kötöttem az előkéket, próbáltam ezután a, a teli flourobarbon előkét, a combiriget, rövid hajszállal, hosszú hajszállal, különböző horogméreteket, és formákat, kötéseket…

A hét folyamán még 4 kapásom volt, de az összes halam elment, pedig mindent bevetettem ami a tarsolyomban volt…

A hét folyamán a termékfotózással elfoglaltam magam

Másik szemszögből

Ebből a horgászatból úgy érzem sokat tanultam, mert most jöttem rá, hogy halfogás nélkül is teljesen jól tudtam érezni magam a vízparton, DE Merenye adósom maradt úgy érzem. JÖVŐRE REVANSOT VESZEK ezen a gyönyörű vizen.