Molnár István Krisztián, Bonnyapusztai horgászat

Sziasztok! A hétvégét ismét víz mellett töltöttük. Pénteken kora reggel érkeztünk, mint az megszokott gyors kipakolás, csalizás és mehet is a peca. Nagy reményekkel álltunk neki a pecának, de mikor rá néztünk az órára már késő délután volt, addig míg nekünk eredménytelenül, de édesapámnak sikerült két szép pontyot fogni napközben.

De mi nem adtuk fel, nyomtuk tovább, taktikáztunk, agyaltunk hogy mi lehet a jó a halaknak, míg végül sötétedésre megérett, pár remek halat sikerült egy fényképre elkapni.

Majd este pihenő. Másnap már napkeltekor kint voltunk, csali és a másnap este befejezett taktikát folytatva horgásztunk, ennek nagyon hamar ismét meglett az eredménye majd ahogy előző nap is napközben megállt minden, egy-két mozdítás, húzás, de sajnos nem jött semmi. Majd újra elkezdett lemenni a nap, és minta elvágták volna a napot, hirtelen kapásból-kapásba mentünk, sajnos volt ami nem akadt meg, volt ami leakadt, de szerencsére több hal volt akik megtiszteltek minket egy fényképre.

Majd éjszaka ismét alszunk, hajnalba úgy gondoltuk kis öcsémmel hogy napfelkelte előtt picivel kiülünk, hát nem is bántuk meg, a csalik ugyanazok és sok eredménnyel. Napközbe újra semmi, de nem szomorkodtunk, rengeteg szép és életerős halak sikerült lencse végre kapni.

Persze ezt mind egy remek tógazdának és feleségének köszönhetjük! Péter Tavak Bonnya, Virág Kiss köszönjük ismét a lehetőséget és még mindig top1!!
És a remek csalikért is köszönöm Csaba Horváth!