Edina és Ádám Ausztriai túrája

Reggel korán útnak indultunk a lakóhelyünktől 80 km-re fekvő kis ausztriai tóhoz.  Kezdetben feeder botokkal vettük célba a pontyokat.  Csalitüskén Red army Feeder-method bojlit kínáltam fel,másik botra halibut pellet került.

A meleg ellenére sorban érkeztek a halak, felváltva fárasztottam párommal. Délutánra jó pár szép példány került fényképező elé.

Az este közeledtével a  bojlis módszeré lett a főszerep. Mivel etetni tilos, pva zacskóba apró pelletet helyezve próbáltuk vonzóbbá tenni a csalikat.  A táska aljáról előkerült a már rég bevált Monsterfish bojli, Pink Panther pop up-al felkínálva.

Ami sötétedés után jött, az felülmúlta minden várakozásunk. A parttól mindössze pár méterre elhelyezett bot folyamatában gazdára talált. Szebbnél szebb pontyok érkeztek,alvásról szó sem lehetett, kapás, fárasztás, újra csalizás, hajnalig még  9 db halat szákoltunk. A legszebbek 10-16 kg közt kerültek matracra.

A Sedo CurvX Wild horog nagyszerűnek akadt   és  CFB csalik ismét bizonyítottak , immáron hetedik éve.

Kimerülten pakoltunk össze, egy újabb felejthetetlen horgászaton vagyunk túl.  Mindenkinek hasonlóan eredményes horgászatot kívánunk.  Edina & Ádám