I. Pecacenter Baráti Bojlis Találkozó Mocsán

Sziasztok!
Úgy gondoltuk be nevezünk a versenyre a CFB team képviseletében, Lukács Károly  és Gal Norbi csapattársaimmal. Sikerült kihúznunk a nyolcas helyet, aminek nagyon megörültünk, mert tapasztalataink alapján úgy gondoltuk, hogy ezzel az állással dobogós helyre kerülhetünk. Az első 24 óra alatt sikerült értékelhető halakat fognunk, amiből már cserélni is tudtunk. Szinte az egész versenyen első helyen haladtunk, amíg el nem jött az utolsó éjszaka. Nekünk már meg volt az öt értékelhető halunk, amíg a többi csapatnak nulla, egy- kettő haluk volt.

Utolsó este még sikerült halat cserélnünk kb. olyan nyolc óra felé, de utána sajnos eljött az a pont a versenyen, amitől nagyon tartottunk. Az éjszaka folyamán nem sikerült kapást kicsikarnunk,  amíg a mellettünk levő csapat, akinek kettő hala volt addig, hajnalig három darab halat fogott, aminek a súlyai 12+, 19+ és 20+ volt, ezzel az első helyre ugrottak. Hajnal négykor erős húzós kapásra ébredtünk és Lukács Károly barátom felvette a kontaktot a hallal és már az akasztás pillanatában el kellett engednie a dobot mert a víz alatti gőzmozdony nem igazán akart megállni. Negyven perc fárasztás után sikerült megmeríteni az eddigi legnagyobb halunkat és egyben csapattársam új egyéni rekordját egy 19 kg-os töves személyében. Gratulálok barátom! Nagyon megörültünk ennek a halnak,mert sikerült közelebb kerülnünk a mellettünk levő csapathoz! Reggel nyolc óra körül a verseny vége előtt két órával ismét kapusunk volt de sajnos csak 50dkg-ot tudtunk cserélni. Minden botot újra húztunk és az utolsó fél órában lassú komótos kapásra emelt rá Gál Norbert barátom, 20 perc fárasztás után egy 16+ ponttyal fotózkodtunk és ismét faragtunk a hátrányunkból, már csak 6 kg volt a különbség az első és közöttünk. Az utolsó fél óra màr nem volt sajnos elég, hogy be fordítsunk és így maradt a végeredmény.
Szoros küzdelem volt, gratulálunk minden csapatnak, le a kalappal mindenki előtt!

Köszönjük szépen a szervezőknek Greszka Lászlónak, Király Attila barátunknak, Csaba Horvathnak a csalikért és Knitli Sándornak a Sedo termékekért. A verseny alatt Full Fruit, CCP és Full Fish bojlikat használtunk 16 és 20 mm méretben.A legtöbb halat, Full Fruittal fogtuk és a legnagyobbat pedig CCP bojli adta. Horgainknak Sedo Curv X 6, Krank 4, Open Water LS 4 és Claw Point 6-os méreteket használtunk!

Üdv mindenkinek, beszéljenek a képek!