Ecsédi túra barátommal

Szombaton 1 hetes horgászatra érkeztünk Endre barátommal. A szívélyes fogadtatás után a 9-es helyre vettük az irányt. Az időjárás szeszélyes volt, eső, viharos erejű szél és napsütés váltogatta egymást.

Vasárnap éjjel 1 órakor húzós kapásra keltünk és Endre barátom 23,1 kg-os gyönyörű tükörpontyának örülhettünk. Mérlegelés, fotó után ment vissza a hal a vízbe.

Majd mikor éppen koccintottunk, megszólalt az én jelzőm is. Megkezdődött a fárasztás, aminek végén nem hittünk a szemünknek. A nagy méretű bölcsőből kilógott a tőponty farka. A mérleg pontosan 32,1kg-ot mutatott. Akkor tudatosult bennem, hogy megfogtam életem halát. A fénykép nem sikerült jól, mivel mihamarabb vissza akartuk engedni az óriási halat.

Ecsédi túránkat továbbra sem könnyíti meg a szeszélyes időjárás. Az összes helyen meg kell küzdeni a halakért.  Nekünk a vasárnap éjjeli tőponty után csendesek maradtak a jelzőink, egészen kedd éjjel 1 óráig. Ekkor egy füstölős kapásra ébredtünk. A hal nagy erővel tört a mélybe. Csónakkal utánaeredtünk Endre barátommal és 20 perc fárasztás után sikerült megmerítenünk a gyönyörű tükörpontyot. A parti mérlegelés során 20,20kg-ot mutatott a mérleg.

Köszönöm a bojlit Horváth Csaba. A Black Jack ismét bizonyított.