Bokod '20 barátommal

Sziasztok! Ahogy ígértem összegezném a hosszú hétvégét. Malkovics Gabi barátommal már régóta fontolgattunk egy jó kis Bokodi túrát, azonban valamiért mindig lekerült a listáról...mostanáig!

Pénteken délelőtt érkeztünk meg a Bokodi-Hűtőtó oroszlányi oldalára, a "csőtől" kicsit balra. Lehengerlő és egyben elgondolkodtató volt az előttünk elterülő rész.

Durván 190 méterre helyezkedik el egy gátszerű betonfal, mely biztosan jó halakat tart maga körül, ugyanis jócskán túlnyúlik a szabályzatban szereplő 150 méteres maximális behúzási távolságon! A "szektorunk" szűk, körülbelül 15 méter lehetett. Ebből kellett gazdálkodnunk...

Gabi eldöntötte nekem, hogy a bal oldalra szeretnék majd ülni, így a sorsom el is dőlt...de nem panaszkodhatok. Erre a pecára két kedvencem a Tigernut és a Pink Panther és egy fél zacskó Robin red bojlit vittem magammal a CFB palettájáról. A szerelékeim két különböző helyre tettem le először. Az egyiket a "plafontól" visszább kb 135, a másikat kb 70 méteren. Az előbbin a pinket, utóbbin a robin redet húztam a hajszálelőkére 24 milliméteres változatban.

Az időjárás a túránk alatt megmutatta minden arcát, tűző napsütéstől kezdve a heves zivatarokon keresztül a viharos, váltakozó irányú szélig minden. Az egyetlen állandó az a légnyomás volt, a maga 1007-es állásával...ja meg a fejfájás, de az már egyéni probléma tudom.

Az első érdeklődőt 8 óra magasságában elvesztettem, de ezt követően 11 óra után sikeresen megszákoltuk az első robin red kedvelő bokodi pontyom.

Ezután ezt a helyet el kellett engednem, ugyanis túl közel volt a szomszédhoz és nekem nem volt kedvem az éjszaka középen a "hogyviharbavanezazsinorbmeg" rituáléhoz.. ugye megértitek..

Szóval a balos botom helyet cserélt a jobbossal és a kihelyezett bója előtt kapott új helyet. A szombaton két meghatározó dolog történt...az időjárás Vivaldi Négy évszakot játszott, a szomszédok meg Kis Grófot. Hal sehol, de bíztam az estében...mondtam is Kittinek 22:36-kor, hogy mindjárt jön a 11 órás halam! És 23:09-kor már egy képpel válaszoltam, amin a következő tükrösöm szerepelt. Neki a Pink Panther tetszett meg.

Hajnal négykor ébresztett egy újabb tükrös, mely szintén a Pinket kívánta meg. Ezután már ezt a botot nem húztam vissza, ugyanis hazajöttem Kittiért és délre értünk vissza.

A kis pihenő után újra behúztuk a szerelékeim, majd egy jó ebéd mellett folytatott baráti beszélgetéssel ütöttük el az időt. Már pakolásztunk, mikor a baloson újabb hal húzta le a métereket...végre egy nappali kapás!
Igazán kalandos fárasztás vette kezdetét, ugyanis a szomszéd bójáját összeszedve próbált megszabadulni a horgomtól!

Fordultunk ide-oda de a zsinór nem akadt ki. Már kezdett elfogyni a türelmem, a csónak elejébe léptem és míg egyik kezemben a bot, másikkal sikerült megemelni a bóját nagy miatyánkolások segítségével! A bójának használt sorompó rúdba félig bevert szögben akadt el a zsinór. Szerencsére míg tartottam, Gabi leszedte róla a zsinórt és folytatódhatott a küzdelem!

Csodálatos zárása volt ennek a 60 órának.Köszönöm szépen mindenkinek aki bármilyen formában segítségemre volt! Gabikám, örülök hogy meghívtál...jó kis pecát alakítottunk!

Végezetül szeretném megköszönni Maczali Kevin barátunknak a helyet és hogy ilyen kényelemben tölthettük el ezt a pár napot! Pacsi nektek és további sok sikert kívánok nektek bárhol is ázzon a zsinórotok!!!