Kiskorpad koiország

Vége lett a 4 napos pecánknak Kiskorpadon. Bár az idő rögtön az első napon már nem kímélt minket, útlezárások, vízátfolyások akadályoztak, de nagy nehezen oda értünk a tóhoz. Pakolás, becipekedés után nem sokkal fogtunk egy 11.9 kg-os potyeszt.

1 szem red cell-el,majd a nap vége felé érkezett egy szép narancssárga koi full fish-full fruit pop-up hóemberre.

2. nap kicsit körbe csónakáztam az előttem lévő pályát. Találtam kettő ígéretes helyet egyiket egy fa alatt, a másikat pedig a tó egyik forrása mellé néztem ki.

Rövid átszerelés után a fa alatti hely adott is egy 17 felettit.

A csali egy szem oldódó Pink Panther volt. Jött meg aznap látogatóba egy szép koi is a forrás mellől, fotó, fertőtlenítés után mehetett is vissza.

3. Nap kicsit beúsztunk nem igen tudtunk kapást kicsikarni a tóból. Mondhatni a nagy melegbe inkább csak láttuk a halakat mint fogtuk. Estére azért nagy nehezen csak beugrott egy barátunk, megint a red cellt húzta el. Aztán a 4. Nap reggelén jött egy újabb 17 feletti illetve egy hófehér koi is benézett hozzánk.

A nagyobbak végül a Full Fish-t választották egy pici full fruit popup-al, a koik meg előszeretettel a Pink panther-t húzták sima 1 szem oldódóval.

Mozgalmas kis peca volt szép halakkal, jó társasággal.