Élményhorgászat a Szénás Carp tavon

Vasárnap este érkeztünk meg Bence fiammal a Nagyszénáson található Szénás Carp-ra. Aznap felállítottuk a tábort, de csak egy botot húztam be sötétedés után. Az etetőhajóval a nád közelében 3 méteres vízbe egy 14 mm-es Red Dream pop up-ot tettem le kukoricás etetéssel amurra.

Erre volt is egy kapás hamarosan, de lemaradt a hal. Másnap reggel 5 órakor behúztam mindhárom botot. A nád környékét azonban az első nap végére feladtam, mert a nagy melegben csak a mélyebb 4-5 méteres víz működött, ott is inkább csak a 16 mm-es Belachan Squid tesztbojli! Kapásaink folyamatosan voltak, talán a második nap délelőttje volt kicsit csendesebb.

Nappal a nagy hőségben elfáradtunk így éjszakánként nem is horgásztunk, kipihentük magunkat. 40-45 óra aktív horgászat alatt több mint 30 kapásunk volt. Az első kapásnál a fék beállítása után átadtam a botot Bencének. Egyedül kifárasztotta eddigi legnagyobb halát, egy 15,9 kilós tükröst.

Nagy volt az öröm! Második kapásra megérkezett az első amur, amely 14,8 kiló volt.

Mindkét hal a Belachan Squid-re jött. Ezt követően folyamatosak voltak a kapások, már mindhárom boton a tesztbojli volt 16-os méretben. Kétszer volt dupla, egyszer pedig tripla kapásunk a túra során. A halakat végig felváltva fárasztottuk.

Összesen 25 db-ot sikerült megfognunk, sajnos 2 halunk akadóba  ment, néhány pedig lefordult. Volt egy nagy busánk is, de csak néhány pikkelyt sikerült megfognunk belőle a füstölős kapás után. 5 db amur jött, a legnagyobb 17 kilós volt. A végén Bence nagy örömére egy tok is elcsábult a tesztgolyóra. 19 db pontyot fogtunk, ebből 3 db volt 15 kiló fölött. 10 kiló feletti átlagot produkáltunk. A nagy melegben kicsit elfáradtunk, de nagyon sok élménnyel gazdagodtunk!

Köszönjük szépen a tesztgolyókat Csabi! Nagyon jól vizsgáztak! Ősszel még visszatérünk.