Gottfried Bence túrája Székely-Őzetanyán

Az idei évben első túránk a Székely Őzetanya Horgásztóra vezetett, ahová régi horgásztársammal és barátommal érkeztem május 17-én. Ezen a tavon mar többször horgásztunk, több sikeres túrát tudhatunk a hátunk mögött.

A tóra érve nem titkolt szándékunk volt az, hogy  végre mi is beléphessünk a 20+-osok táborába.
A tavon a teljesen új állások közül a 6/1-es állásra esett a választásunk. Korábbi túráinkból szerzett tapasztalatokat felhasználva bizakodva érkeztünk meg erre az állásra.

A horgászhely elfoglalását és a kipakolást követően azonnal csónakba pattantunk és megkezdtük a helykeresést. Könnyű volt a helyek kiválasztás, ugyanis előttünk végig nádfal terült el ahol több halat is láttunk fordulni.

Az egyik bóját 2-3 marék  20 es 24 MM-es Green Herbs bojliival, a másik bójánkat pedig szintén 2-3 marék Thai Spice bojlival etettük meg.

Az első halunkra viszonylag sokat kellett várni, de megérte ugyanis azonnal sikerült egy 17 kilós gyönyörű tükröst a szákba terelni, amely 1 szem 20 MM-es The Spice bojlira csábult el.

Örültünk az első hal sikerének, de utána nagy csend következett be, de az esőnek köszönhetően megkérdezett a következő halunk a kora esti órákban

Az eső ellenére örültem, hogy végre nekem is sikerült egy gyönyörű 15 kilós tükörpontyot. Örültünk, hogy az eső ellenére amit kitaláltunk az jól működött.
A második napon a hajnali órákban ébresztett minket egy gyönyörű 16 kilós tőponty. Ezután következett az amire mi se számítottunk szinte óránként húztuk a szebbnél szebb halakat.

A délelőtti órákban megtört a jég és kedves barátomnak Barna Ferencnek megérkezett a várva várt 20+-os hala ami egy 24 mm-es Thai Spice bojlira csábult el.  Pontos súlya 20.20 kg volt, de ezután egy újabb meglepetést ért minket, ugyanis ezt a gyönyörű tükröst még soha nem fogták meg 20 kiló felett így mi nevezhettük el.

Az  utolsó nap reggelére hihetetlenül elfáradtunk. A viszonylag rövid 3 napos túrán összesen 25 darab pontyot sikerült a szákba terelnünk.
Ezúton  szeretném megköszönni a bizalmat a SEDO Fishingnek és  Horváth Csabának, hogy segítségükkel és a kiváló termékeikkel ilyen kiváló túrán vehettünk részt.