Egy aki mindent vitt

Idén már sokadjára látogatunk ki kis hazánk egyik tavára, de próbálkozások ellenére nem sok sikerrel jártunk. De legalább együtt voltunk a friss levegőn a fiammal. Ezen a hétvégén mivel az idő szűkös volt úgy gondoltuk , hogy egy 12 hektáros nagyságú területen húzódó, halakban igen gazdag, 1966 óta üzemelő horgásztóra látogatunk el.

Helyileg közel van és mivel csak egy 6-órás jegyet váltottunk nem is fűztünk nagy reményt, csak abban bíztunk., hogy jó időnk lesz a horgászat alatt.

Sok hely nem volt a tavon mivel mindenki előre foglalt. A sekély helyen senki se ült . A víz mélység 1,2m-1,5m ide ültünk pakoltunk le  és a kb 150-méterre húzódott  nádfal  előttünk.

Kisebb csalikkal kezdtünk és volt is eredmény. 2-3 kg pontyok érkeztek. Dél körül gyülekezni kezdtek a vihar felhők. Kéne újra húzni mert ebből lesz eső rendesen, gondoltuk.

Ekkor eszembe jutott Horváth Csaba tanácsa: Ha nem próbálod meg nem foghatsz velük halat ezt ne feledd! Szóltam a fiamnak Attikának  kérnék 2-szem Oldódó Red Army bojlit . Kérdően nézett rám de mondtam neki , nyugi bízzál bennem fiam.

Újra húztuk és közben meg is jött a viharos erejű zápor. Ahogy elcsendesedett az eső , egy húzós kapásra lettünk figyelmesek. Megakasztás után igen vehemens oldalra úszás után sikerült meg fordítani a halat. Gyermekem neki feszülve, de kíméletesen fárasztotta a halat.

Kaján mosollyal az arcán mondta, hogy apa ez nem 2-3 nyaras lesz.
Hozzam a nagy merítőt kérdeztem tőle.
Igen mert ez nagyon jó halnak tűnik. - jött a válasz.

15-perces fárasztás után már a mérő zsákba figyelt bennünket ez a remek hal melynek a pontos súlya 15,62 kg volt.

Ezzel be állítva gyermekem egyéni rekordját.
Fotózás után természetesen visszanyerte a szabadságát.

Látva gyermekem őszinte mosolyát ez mindent el árult . Ezért járunk horgászni közösen a fiammal.

Gratulálok ez remek küzdelem volt! Mindenkinek hasonló szép élményeket kívánok.