Május elseje a vízparton

A májusi ünepeket sokan kihasználjak horgászatra, így tettünk mi is. Sokáig gondolkodtunk hová mennénk horgászni, választásunk a szlovén-magyar határtól nem mesze található tóra esett.

Pár nappal a horgászat előtt meggyúrtuk a bojlikat, amit CFB Hot Chocolate és CFB Black Jack mixből csináltunk meg. Pár óra és már készen is voltunk, mindkettőből 4kg mixünk volt, amiből kaptunk jó 12 kg bojlit.

Már minden kész volt a szombati indulásra. Mikor odaértünk, elég sokan voltak, akik azt javasolták, hogy a közelelgő ívás miatt probáljuk meghorgászni a tó sekélyebb részét, ezt meg is fogadtuk. Mindhárman egyforma taktikát választottunk. Egy pálca a bóján, másik pedig a túloldalon, az akadókban.

Május elseje a vízparton

Estig nem történt semmi, mikor pedig lement a nap, elkezdtek enni a halak. Niko barátomnak volt egy kapása, amit 20 perc fárasztás után elveszített. Tudtuk, hogy jó hal volt, ezért kicsit szomorúak voltunk. Niko viszahúzta a szerelékét és dobott mellé pár szem bojlit.
Egy órával később nekem volt kapásom! Fél órás fárasztás után egy gyönyörű tükrös pihegett a matracon. A csali CFB Black Jack 18mm+pop-up volt.

Fél óra múlva megint kapás az én botomra, hosszú fárasztás után Niko merítette meg a túra második halát, ami egy szép nyurga volt. A hal a bójáról jött, a csali egy szem CFB Black Jack 18mm-es bojli volt.

Május elseje a vízparton

Alig engedtem vissza, máris kapás volt a második botomon is! Mondtam Nikonak, hogy ezen az éjjelen nem fogunk aludni. Úgy is lett! Ezúttal egy kisebb, de 10+-os tükörponty kívánta meg a csalit, mely CFB Hot Chocolate 18mm+ pop-up volt.

Niko barátom már azt hitte, hogy rossz helyen vannak a szerelékei, amikor elfüstölt a jobb botja, amelyik az etetésen volt. Fél óra múlva Niko első pontya már a matracon volt. Csali CFB Black Jack 18mm + popup.

Már épp készültünk aludni, amikor Nikonak kapása volt a balos botjára. Ez a hal volt az eddigi legkisebb, épphogy 10 kg alatt maradt. Csali : Cfb Black Jack 18mm+ pop-up. A szerelék visszahúzása után nyugovóra tértünk.

Május elseje a vízparton

Sokáig nem aludtunk, mert megint kapásom volt, most a jobb botomra. Pár perc fárasztás után ezt a nyurgát is sikerült Nikonak kiemelni. Csali: CFB Hot Chocolate 18mm-es méretben.

Reggelig nem volt több kapásunk. Napsütésre ébredtunk és nemsokára ismét kapásom volt a jobb oldali botomra. Egy gyönyörű tükörpontyot sikerült fognom, a csali ismét egy szem CFB Hot Chocolate 18mm-es bojli volt.

Alig húztam újra a botomat, mikor a másikon megint kapás volt, egy szép nyurgát sikerült fognom.

Május elseje a vízparton

Velünk horgászott egy fiatal horgász, Alen is, aki először volt ezen a tavon és mindenkit meglepett, mikor hosszú fárasztás után kifogott egy 20,5 kg-os tükörpontyot. Gratulálok, még több ilyen halat! A csalija CFB Black Jack 18mm + pop-up volt.

Már 10 óra elmúlt, amikor Nikonak kapása volt a jobbos botján! Jó 30 percet küzdött vele, mire megadta magat a hal. Ez volt a túra legnagyobb hala és Niko új rekordja is egyben! Pontosan 17 kg-ot mutatott a mérleg, csalinak CFB Black Jack 18mm + pop-up-ot használt.

Délután, mikor legkevesbé gondoltuk volna, Nikonak kapása lett. Az eredmény egy nyurgaponty volt.

Május elseje a vízparton

Niko úgy döntött, hogy mindkét botját behúzza a túloldalra az akadókba. Volt is 4 kapása, de egy sem jött ki, ezért visszahúzta a bójához a botjait. Ez jó ötletnek bizonyult, mert amíg elment a halőrházba a feltöltött akkumulátorért, kapása lett. Én vágtam be, majd egy óra után megérkezett Niko, de a hal még mindig küzdött. A fárasztást már ő fejezte be, a zsinór végén egy 15 kiló fölötti tükrös küzdött. A csali ismét CFB Black Jack volt 18 mm-es méretben.

Még sötétedés előtt frissítettünk, és 1 óra múlva Niko fogott két gyönyörű halat, mind a kettő egy szem 18mm-es CFB Hot Chocolatere éhezett meg.

Este mindkettőnknek egyszerre volt kapása. Sokat bajlódtunk, de valahogy mindketten kifogtuk halainkat. Majdnem egy órán át tartott a fárasztás, de megérte ezekért a gyönyörű halakért. A csali megint 18 mm-es CFB Hot Chocolate bojli volt.

Május elseje a vízparton

Niko előző hala összeszedte a másik botját, így el kellett vágni a zsinórt, amit én kötöttem össze. Amint lefeküdtünk, kapása volt erre a pálcára. Fél órás fárasztás után sikerült fognia még egy tükröst, a csali most egy szem CFB Black Jack volt.

Niko éjjel fogott még egy szép pontyot, a csali ismét egy szem CFB Hot Chocolate 18mm-es volt. Ez a hal volt az utolsó, pár órat aludtunk, aztán összepakoltunk. Niko sok halat vesztett, de így is 10 halat tudott kifogni. Én 7 halat csaltam horogvégre és egyet sem vesztettem. Köszönetet szeretnék mondani a CFB-nek, hogy biztosította számunkra a csalikat, amik nagyon beváltak. Mindenkinek sikerekben gazdag horgászatot kívánunk!

Üdv Szlovéniából: Matej és Niko.