MAJDNEM 30 +

Izgatottan vártuk fiammal a május 1 ét mivel ekkorra családi horgászatot terveztünk Nemesnádudvarra.

Időjárás előrejelzést figyelve némi félelem volt bennünk, mivel viharos időt jósoltak sok esővel.
Ami aztán be is igazolódott. Az viszont jó döntés volt, hogy a család többi tagjának a női egyletnek Sükösdön foglaltunk szállást mondván bármi történik, ők biztos helyen lesznek. - Nagyon jó előérzet volt.
Horgászatra fejben már hetekkel, hónapokkal hamarabb megkezdtük a felkészülést majd amint időnk engedte elkészítettük a menüt a halak részére.
Kukoricát, tigrismogyorót, pellet mixet és 3 fajta bojlit vittünk magunkkal, amiket fiammal, Bencével gyúrtunk közösen.

Red army, Red Dream, és Hot Chocolate csalikban bíztunk ezen a horgászaton.

Nagyon szép ,szinte nyárias időben érkeztünk meg. Tábort elkészítettük felszereléseket összeraktuk és, Bence perceken belül már indította is a kishajót

MAJDNEM 30 +

Megcélozta a szemközti fa tövét. Én kicsit fáradtan , sőt a melegtől bódultan szép lassan bepakoltam. A lányok (feleségem és leányzóm ) és Chips kutyánk velünk voltak.

Sátorépítés rendezkedés a szokásos procedúra következett.

Még nem is végeztem mindennel mikor már Bence belekezdett egy botjával sorozatba szedegette a szebbnél szebb és erősebbnél erősebb potyikat . 4 es 6 os 7 es jöttek neki sorba .

MAJDNEM 30 +

Sajnos számtalan hala lemaradt.
Változtatott szerelékén. Irtózatos erőben vannak a nemesnádudvari pontyok nagy élmény volt Bencének és Nekem is a fárasztásuk. . Első nap számomra nem volt egy nagy durranás mondhatni Bence fiam rommá vert. Fogtam egy 4 kg os es egy 8 kg os potyit red dream bojlival addig Ő jóval több halat fogott.

Az éjszaka is viszonylag csendes volt de érkezett egy szép 11 kg os szép pikkelyest hot-chocolate bojlival.

MAJDNEM 30 +

A pénteki nap az enyém volt . Sorozatba szedegettem a pontyokat , kezdődött kisebbekkel 4 es 6 os 7 es 8 as 9 es vegyesen szépen jöttek reddreammal, redarmyval csalizott horgaimra.
Péntek délelőtt 11 órától az idő megmutatta keményebb oldalát. Irgalmatlan mennyiségű víz és jég zúdult a nyakunkba.

A lányok elvonultak szállásukra. Sumák módon délután bementünk kicsit tisztálkodni . A főúton a akkora víz gyűlt össze hogy a Nissan terepjáró kerekét ellepte a víz . A földek fele elnézve azt lehetett gondolni , hogy a Balaton környékén járunk mindenhol állt a víz . Szerintem ennyi elég ahhoz , hogy érzékeltessem a csapadék mennyiségét.

Péntek éjszaka sikerült megfognom a túra legnagyobb tükrösét 13 kg ot nyomott . Red dream volt csalizva még mindig kitartottam mellette.. Éjszaka fogogattunk, volt közte 11 es 9es 9,40, 9,70 ,

8.75

Hajnal 4 óra fele szégyen nem szégyen kivettem a pecákat , hogy kicsit pihenjünk mivel teljesen elfáradtunk .. Bence is teljesen elkészült alig maradt energiája de hajtotta a vágy ,hogy fogjon egy egy szép halat.Viszont nem volt már ereje már a csónakos behúzásra így a partról dobálgatott .Viszont kávét víz nélkül rakta fel eljött az idő a pihenésre számára is.Végre tudtunk egy kicsit aludni. Szombat délelőtt elég gyenge volt. Bence egy 5 öst fogott én egy 8 ast Pedig az idő remek volt nem esett de borult szeles időben volt részünk. Délután 3 óra fele viszont elkezdett esni az eső. Megmondom őszintén már nagyon nyűgös voltam pénteken mertük a vizet a sátorból nem hiányzott már.

MAJDNEM 30 +

Készülődtünk be Sükösdre egy kis fürdésre . Előtte még rágyújtottam 1 relax cigarettára mikor is a középső boton egy gyenge ejtést láttam . A jelző még nem szólalt meg. 1 szem redarmy+1 szem balanszírozott redarmy volt a horgon.

Egy kis húzás egy kis ejtés majd egy erőteljesebb húzás amikor már a nyelető is megszólalt. A botot felemelve Bencének csak annyit mondtam „ csónak".

Az eső persze szakadt, de itt már ezzel nem foglalkoztunk. Momentán semmit nem tudtam csinálni az első 15 percben és Én megmondom őszintén egy hatalmas harcsára gondoltam . Fölé álltunk majd megkezdődött a kb 1,5 órás küzdelem. Forgatott a csónakkal kb egy 30 m-s körbe összeszedte Bence botját is . Nem jött felfele csak kb 10 cm és ott 10 perc séta. Bence tartotta bennem az erőt nyugtatott ne erőltessem igazi társam volt a nehéz fárasztás során. . Egyszer csak egy köteg zsinórt láttam . Elkeseredtem , mert azt gondoltam , hogy koloncos. A végén kiderült, hogy nem az volt mert az én csalim volt a szájában csak kívülről volt benne egy szerelék amit vonszolt magával. Folytatódott a küzdelem amire egyszer végre megláttuk , hogy egy hatalmas tokkal van dolgunk . A lábam remegésbe kezdett , Bence folyamatos szörnyülködésbe kezdett a nagy hal láttán . Bence nélkül esélyem se lett volna mivel mindig ott volt amikor kellett segítség. Másfél óra fárasztás után megszákolta ezt az óriási halat. .. Pontymatraccal együtt 28.40 kg ot mutatott a mérleg ami azt jelenti , hogy fogtam egy 27 kg os tokot.

MAJDNEM 30 +

Szerintem a mai napig nem fogtam fel. Elindultunk fürödni ami ránk is fért , mert ronggyá áztunk. Szombat éjszaka egész éjjel ömlött az eső. Fogtam egy 10,50 es szép pikkelyest szintén reddreammal , majd Bence éjszakája következett . Folyamatosan fogta 8 as 9 es 9,50 es forma pontyokat.

Az időről csak annyit , hogy vízszintesen esett az eső a viharos szélben
. A fárasztásnáll én már semmit nem láttam kb 5 .- ig vagy 6-ik halánál megbeszéltük, hogy kivesszük a pecákat . Reggel még bedobáltunk sikerült fognom még egy 8 as tokot

MAJDNEM 30 +

,majd neki kezdtünk a pakolásnak időben , hiszen tisztában voltunk azzal , hogy otthon az udvaron újra mindent fel kell állítani. Reggel még meglátogatott bennünket Kollár Tomi barátunk aki két boldog , de megfáradt emberrel találkozott.

Összefoglalva nagyon jót pecáztunk Bence fiammal.
A legnagyobb hal a 27 es tok a legnagyobb ponty 13 kg-os összfogásunk összesen 3 bottal : 236 kg és lemardt még Bencének vagy 8 hala nekem vagy 6 halam.

Mindenkinek hasonló élményeket kívánunk .