Horgászok küldték :Balatoni nyaralás

Családommal július 19-én nyaralni indultunk a Badacsonytomaji kempingbe. Természetesen horgászbotokat is vittünk, de nem a pecáról szólt a nyaralás sokkal inkább csak a pihenés családdal és barátokkal.

Balatoni nyaralás

A horgászatot este 8 órakor lehetett meg kezdeni a kemping területén, mert napközben strand üzemelt.

Összesen 5 kilógramm Natúr Balaton bojlit és 5 kg Red Army-t vittünk magunkkal melyeket Csabi 24 mm és 30 mm méretben készített el számunkra.

Én a nagyméretű csalit megdupláztam gondolva arra inkább kevesebb kapásom legyen de az darabosabb hal legyen. Első nap letettük a bójánkat 100 méterre, és próbáltunk csinálni egy nagyobb etetést.

Balatoni nyaralás

Bojlit szórtunk nagyobb területre valamint főtt magot.

Meg kell említenem ,hogy ifjúsági horgászként 1 bottal horgászok tehát összesen 3 bottal pecáztunk édesapámmal. 6 napig a jelzőink teljesen csöndbe voltak, majd a 7.nap estéjén Apu jelzője megszólalt  én a botjaitól távolabb voltam de tisztán halottam az orsó eszméletlen süvítését.

Apa egy 5kg-os pontyot terelt a szákba. Megtört a jég gondoltuk igazán sokat vártunk erre a halra.

Az éjszaka folyamán nekem is volt egy kapásom de azt sajnos a strand bója miatt el veszítettem mely a fürdőzőknek jelzi az adott vízmélységet.

Balatoni nyaralás

Szépen beindultak a halak minden este volt legalább 2-3 kapásunk fejenként.

Legtöbb kapásunk a Red Army + Monster Fish pop up kombinációra érkezett. Natur Balaton bojlira kevesebb kapásunk volt de pár szép halat vesztettünk sajnos.

Halvesztéseim legfőbb oka a helyhiány volt.Sajnos egy szűk részt tudtam meghorgászni ha a halam jobbra vagy balra elment 5-10métert máris akadot fogott vagy a már említett bójákat és egyéb műtárgyat ami a srand területén volt.

Utolsó éjjel 3 halam elment de egyetlen egyet szákba bírtam terelni ami a mérlegelést követően 13,5kg-ot mutatott.

Balatoni nyaralás

Nagyon nagy élmény volt a fárasztás, éreztem a bevágás után hogy nem rossz hallal van dolgom.

Egyből átugrottam a sziklákon és a vízbe mentem a bottal egy 15-20 perces fárasztás után szákba tudtuk terelni.

Boldogan készítettünk éjjel képeket és örömmel láttam ahogy eltünt a Balatonban.

Apu minden este fogott halat de neki is elment egy-két jobb hala.

Nagyon jó élményeket nyújtott a Balaton volt viharban, napsütésben részünk

Balatoni nyaralás

Jót pihentünk és jót horgásztunk éjjelente és talán messze felülmúlta reményeinket ez a gyönyörű 13,5kg os töves.

Mindenkinek hasonló nyaralást kívánok!