Családi nyaralás 2014

Ismét elérkezett a július a szabadságolás időszaka így volt lehetőségem újra ellátogatni a kedvenc bányatavamra ahova minden évbe többször visszajárok. Július közepe forró nyár de nem tartott vissza sőt családom is velem tartott feleségem és két kislányom is.

Szombati nap a pakolásé volt a főszerep és információ szerzésé. Előttünk lévő csapat igencsak elvolt kenődve mivel elmondásuk szerint egy hét alatt 1db halat tudtak meríteni . Mondhatni jobb előjelek nem is kellettek nekünk. Pakolásba fogtam és járt az agyam máris mit hogyan kellene csinálni.
Lányaim viszont azonnal elkezdtek horgászni , öröm volt nézni ahogy elfoglalják magukat az apró halakkal.

Családi nyaralás 2014

Szombat este találkoztam pár régi ismerőssel jókat beszélgettünk ittunk párat a fiatalok egészségére.
Vasárnap reggel frissen kezdtem a horgászatot. Három bottal a mély vízekben kerestem a halakat negyedik bottal pedig partszélben sekély vízben vártam a kapást.
Egy "kedves" horgásztárs azonnal megjegyezte , hogy partszélből jó halat nem fogok.

Mélységekbe MonsterFish bojli került melyek Liver Liquidbe es Carp Stimulate Liquddel locsoltam és áztattam kizárólag. Ellenbe a partszélére 1db Tigrismogyoró került egy szem 15mm es CFB SunShine Ananászos PopUp bojlival emelve.

Nappali órák csendesen teltek lányokkal játszottunk , örömmel horgásztak a kis zsebpecákkal mi pedig pihentünk.
Első éjszaka hajnali 1 kor örült kapásra ébredtem , "kedves"horgásztárs által rossznak mondott helyről jött a kapás.Azonnal csónakba pattantam és kemény hosszantartó fárasztás vette kezdetét.25 perces idegörlő fárasztás után pillantottam meg az első látogatómat a fejlámpám fényében mely egy csodálatos tőponty volt.
Mire a csónakom közelébe került nyugodtan rótta már csak a köröket és nyugodtan toltam alá a merítőt. Csónakhoz fogtam a merítőt majd óvatosan kipattintottam horgomat a szájából. Horgom tökéletesen akadt az also szájba középre.

Nagyon örültem ennek a halnak mivel bebizonyosodott , hogy jó a hely jár arra jó hal és a csali a kicsi tigris 1szem 15mm es SunShine ananászos popup al jól működött ismét.
Halamat lemérlegeltük majd pár képet készítettünk és úszott is tovább.

22,8kg gyönyörű töves 1szem Tigrismogyoró+CFB SunShine 15mm PopUp

Újra csaliztam majd a mélység helyett ismét a sekély vízbe vártam ezzal a csalival a halakat.

Ezek után nagyon jót aludtam első éjszakámmal elégedett voltam ilyen gyönyörű halat sikerült fognom mások által nem hitt helyről.

Nappal reggel 10 kor kapásom érkezett a mélységbe letett MonsterFish bojlit kívánta meg a hal mely sebesen lopta orsómról a zsínort.
Ismét csónakos fárasztás következett , halam erőssem tartotta a mélységet semmi mast nem tudtam tenni csak várni a pillanatra mikor megfárad és zsinort lopni tőle.
10 perc múlva már merítőbe pihent az újabb töves.

11 kg CFB MONSTER FISH

Tökéletes kezdés éjjel egy gyönyörű 22+os most pedig ez a szép 15kg os töves nappal.
Csali visszakerült a mélységbe majd ismét várakozás következett.
Gyerekekkel töltöttük az időt és vártam a pontyaimra.

Közben délután igazi nyári zivatar keverte meg vizet bíztam benne talán jó lesz ez számomra.

Családi nyaralás 2014

Jó volt maximálisan mivel pihenni hagytak a halak hétfőn kedden kapás nélkül megúsztam. Kedden döntöttem változtatni kell és szerda reggel áthelyeztem a mélyben csendbe hallgató botjaimat más helyekre.
12-13méter mély részekre tettem át botjaimat törésoldalra nem messze vízalatti erdőtől. Arra gondoltam a halak biztosan a fák között lapulnak és nem merészkednek túl messzire ki onnan.
Etetésen változtattam kicsit nagyobb mennyiségben etettem mint előzőleg.
Magokhoz adtam félbevágott 24mm es MonsterFish bojlit és lelocsoltam Liver Liquiddel majd jól összekevertem.Ezt a keveréket kedden elkészítettem és szerdán reggel megszortam a helyet vele.
Pár óra telt el és újra kapásom volt a friss helyről. Lányaim segítségemre voltak amikor megérkeztem a hallal.

Örömmel segítettek, a matracon lévő halat megsimogatták

Családi nyaralás 2014

Majd következhetett a családi fotó a szép 10kg feletti nyurgával.

Felcsillant bennem a remény a gyors fogással. Bot visszakerült a helyre azonnal.

Ebédünket éppen elfogyasztottuk mikor ismét kapás a másik botról ami az új helyen pihent reggel óta.
Csónakba pattantam feleségemmel és átadtam neki a botot , tessék fáraszd ki ügyesen.
10 perc múlva nagyon ügyes fárasztás végén merítettem meg neki az első tükröst.

Örömmel készítettünk pár képet közösen

Feleségemmel
Majd együtt a teljes család az első tükrössel

Csali vissza és vártunk

Ami ezek után következett az szöges ellentéte volt mindennek.
Sorba vesztettük el a halainkat lefordultak a horogról , akadóba rohantak mielőtt csónakkal beértünk volna stb.

Kapások érdekes módon reggel 6-8ig és dél délután folyamán voltak. Éjjel továbbra sem volt kapás.
Sajnos ha az akadóhoz közel raktam le a csalit biztosan kapás érkezett de alig sikerült megfogni pár halat. Így idővel hanyagoltam ezt jókat pihentünk és játszottunk a gyerekekkel.

Monster Fish bojli locsolva a Liver Liquiddel vagy a Carp Stimulate Liquiddel nagyon jol működött akár sima fekvő akár döglött hóemberként elkészítve.

Családi nyaralás 2014
Gyönyörű halakat sikerült fogni 10kg tól egész 22,8kg ig.

Nagyon jól éreztük magunkat a forró nyári szabadságom alatt. Lányok imádtak a vizet fogtak , pusziltak és etették a halakat.

A jövő elkezdödött ezt bátran kijelenthetem.