Egy eredményes horgászat a VII. Háziréti Bojlis Kupán - ahogy én és a társam látjuk

A társammal Hegyesi Gáborral (kicsi) megérkezésünkkor körbejártuk a tavat, mivel én még nem jártam itt.

Két hely volt, ami nekünk szimpatikusnak tűnt, és a sorsolás alkalmával, ami 3 játékkal dőlt el -amit a társam játszott végig- sikerült a kiszemelt helyet kihúznunk, a szigetet.

A beköltözés a szigetre nem volt zökkenőmentes, egy kicsit túlpakoltuk a csónakot es majdnem beszökött a víz, de segítségünkre sietett PIRATES GANG AMATÖR CSAPAT. Köszönet nekik érte.

Miután megérkeztünk a helyünkre, táborépítés, kipakolás után elhelyeztük bójáinkat és úgy beszéltük meg, hogy egy nagyobb etetéssel kezdünk. 10 kg oldódó bojlit, 5 kg főzött bojlit, 3 kg pellet es egy vödör magmixet szórunk be.

Első éjszaka 5 akasztásunk volt, de egyet sem sikerült szákba terelni.

A társam éjjel 3-kor a szereléseket lecserélte, rövidebbre kötötte a horogelőtéteket, ezután kevesebb halat vesztettünk. Megjegyzem, kb. 70 darab horgot kötött a verseny alatt.

A megbeszélt stratégiánk az volt, hogy kis hajóval juttassuk be a szereléseket, hogy ne zavarjuk a vizet.

Ahogy telt az idő, fogtuk a halakat és szépen lassan kezdtünk felzárkózni. Szerdára utolértük a MASTER BAITS LUCKY TEAM-ET, és felváltva voltunk szektor elsől.

Szerda éjfélkor csali és szerelés ellenőrzés volt, mindent rendben tálaltak, csak egy hibát vétettünk: kiléptünk a szektorunkból, és ezért kaptunk 10 kg levonást, jogosan. Itt úgy döntöttünk, hogy megiszunk egy-egy pohár pálinkát és taktikát váltunk. Megcseréltük a helyünket. Én gyári oldódó 16 mm-es Redarmy-val, míg a társam saját készítésű 20-22 mm-es Redarmy főzött bojlival csalizott, dippelve.

Kipróbáltunk 15 féle CFB bojlit, de csak a Redarmy hozta számunkra a halat.

Olyannyira, hogy a szektorunkban átvettük a vezetést és támadásba indultunk az első helyért. Az utolsó órákban mindent feltéve a 4 botból hármat egy bójára húztunk, de egy mérlegelhető halat adott, ami 12,53 kg volt és kettő darab súlyhatár alattit. Ezekből 30-40 darabot fogtunk.

Útközben megbeszéltük a társammal, ha nyerünk valamit, akkor felajánljuk a számunkra legszimpatikusabb csapatnak. A választásunk a PIRATES GANG AMATŐRÖKRE ESETT.

Mindent összegezve a verseny lebonyolításáért jeles köszönet a szervezőknek, mérlegelőknek, hitelesítőknek, a Háziréti tónak. Gratulálunk minden csapatnak. Ha lehetőségünk lesz rá, akkor szeptemberben visszatérünk, addig is mindenkinek eredményben és sikerekben gazdag jó horgászatott kíván a CFB csapat.

Köszönjük Horváth Csabinak a bizalmat és a csalikat!

Üdvözlettel: Horváth Zoltán, Hegyesi Gábor (Kicsi)