Nyár végi 4 napos peca a Keszthelyi-öbölben

A horgászat déli széllel indult, amelyről tudtuk, hogy legtöbbször rossz előjel. Sebaj, bíztunk a szerencsénkben, és bevetettük a szerelékeket, úgy este 8 óra tájt.

Első éjszaka 3 db 2 kg alatti potykát sikerült szákolnunk. Aztán hétfőn nap közben a kapásjelzők némák maradtak. Este érkezett egy 2,5-3 kg körüli példány. Ez volt az egyetlen. A déli szél meg csak fújt és fújt. Kb 70-80 centiméteresre korbácsolta fel a hullámokat. Ki kellett találnunk valamit, hogy a szerelékünket az etetés közelébe minél pontosabban be tudjuk juttatni. Melles csizmát és esőkabátot felvéve vágtunk neki a Balatonnak másnap reggel. Közben a déli szél elállt, és északira fordult. Ez jó jel! Meg is lett az eredménye, hiszen 3-4-5-7 kg-os példányokat sikerült szákba terelnünk kedden éjjel és szerdán.

Jött egy bónusz hal is, egy 4 kg-os balin formájában.

Nyár végi 4 napos peca a Keszthelyi-öbölben

A dupla hibrid tetszett meg neki. A halakat CREAM DREAM és RED ARMY bojlikkal fogtuk.

Az utolsó éjszaka sajnos negatív változást hozott. A kifogott halak száma és mérete is csökkent. A 2-es Gamakatsu Snagger horogtól 2,5-3 cm -re elengedett 24-es Full-Liver és balanszírozott 20-as Full-Liver „hóember” csalit a 1,5 kg-os pontyok is felvették. A végszereléket még durvábbra állítottuk, amivel reggelig tartó kapástalanságot értünk el.