Nyári horgászat az RSD-n

Június elején egy baráti meghívásnak tettünk eleget Szigetcsépre.A meleg időjárás ellenére bizakodva indultunk neki barátommal, Nagy Attilával a rövidnek mondható túrának ami jelen esetben 48 óravolt. A horgászhelyet mielőtt elfoglaltuk egy hétig előetettük kisebb mennyiségű bojlival.

A választás a Deep Sea World és Green Beast csalikra esett, amit az egymástol tálvol eső bójákra szórtunk külön-külön. A péntek déli érkezést követően a nagy forrósággal mit sem törődve, gyorsan csónakba pattantunk, hogy a tartások menti akadókat pontosan feltérképezzük, megjelöljük. Csalizásra ugyanazt a csalit használtuk mint amivel etettünk, 24-es méretben. Az első éjszaka eseménytelenül telt, pár darab nagytesű dévért és kisebb pontyot leszámítva, de tudván tudva, hogy egy öreg vadregényes holtágrol beszélünk, itt bizony nem ritkák amikor napok telnek el kapás nélkül.

Második nap késő délután egy átvonuló kisebb hidegfront hozott némi felfrissülést rövid zivatar kíséretében,de a kapások számában ez most nem mutatkozott meg. Aztán hajnalban komótos kapás érkezett a szélső botomon a balodali tartásról amit egy szem 24-es DSW-el csaliztam. Mindjárt csónakba is szálltunk, hogy felvegyük a hallal a kontaktot és szűk félórás fárasztás után szákba tereltük. Ekkor még nem tudtam hogy ez a szép töves az egyéni rekordom lesz majd. A kora reggeli mérlegelés 23.56kg-ot mutatott, határtalanul örültünk, mert egy ilyen vadon felnőtt pontynak van értéke igazán!