Egy baráti hétvége

Isti barátom és egyben csapattársam invitálására egy hétvégi horgászaton vettem részt június 10-12 között. A tó, melyet meglátogatunk, a Kiskunmajsán levő Udvardi tanya és pihenőpark. Körülbelül 30 órát tudtunk horgászattal tölteni a szombat esti vihar miatt. Pénteken 17óra körül érkeztem a tóra, majd gyors kipakolást követően meg is kezdtem a horgászatot.

Etetőanyagnak Red army  method mixet kevertem és 2-3mm pelletet paníroztam. Csalik közül Ghost Shunsine, Squid pop up és a Cream Dream 10mm változatok adták a halakat.

Nem kellet sokat várnom az első halra, mely egy gyönyörű nyurga lett.

Egy baráti hétvége

Majd nem sokkal őt követte egy tükrös is.

Sajna egy szakításon és leakadáson kívül a péntek nem tartogatott többet. És ez a halban szünet mentes időszak szinte eltartott egész szombaton kivéve 4 pontyot és pár db kárászt. Melyek közül az elsőt barátom fogta.

A másodikat a párom fogta. Számomra a legszebb halat, hiszen még nem láttam élőben spanyol mintás pontyot.

Egy baráti hétvége

Nekem 15-ig kellet várnom a halamra de megérte.

És a napot Isti zárta.

Sajna gyorsan össze kellet pakolnunk, mert nagy vihar közeledett, de szerencsére ez másnapra meghozta a halakat. A vasárnapi napon 3óra alatt 14db pontyot és 10db kárászt tudtunk akasztani. Sajna volt ami szákolás előtt lemaradt.

Összességében egy nagyon jót horgásztunk, ahhoz képest, hogy itt még javában ívtak a pontyok.

Köszönet az Udvardi tanya vezetőségének a korrektségért. Még visszatérünk!

A Csalikért köszönet a CFB-nek!