Nyár végén a RED CELL-lel

Első szeptemberi hétvégén sikerült kilátogatnom a kislóki horgásztóra nappali horgászatra. Elmúlt a nyár ebből kifolyólag rengeteg szabad hely várt a partra érkezésemkor, ezért elől a mély vízen foglaltam helyet.

Meghorgászandó terület.

Ma a RED-CELL-t választottam csalinak, hisz már négy különböző vízen sikerült vele csodaszép nagy testű pontyokat fognom vele. Itt sem hagyott cserben és bebizonyította ismét fogósságát, igen jól reagáltak rá a halak.

Felkínált csali, a RED-CELL.

Etetésnek és csalinak is egyaránt ezt a terméket választottam.

Nyár végén a RED-CELL-lel

Etetésre szánt csemege a hajóba behúzásra készen.

Igen aktív halmozgás volt szemben a mélyvízen a parttól olyan 100-120 méterre. A vízmélység 180-200 cm enyhén iszapos. A nap folyamán ezt a részt horgásztam, és ezt a részt etettem megjelölve a damilomon a távolságot megpróbáltam minél pontosabban, koncentráltan bejuttatni az etetőanyagot. Nem is kellet sokat várni az első halra, mely heves zsinórhúzással jelezte fent akadt a horgomon. Szép, komótos fárasztás után kezemben tarthattam egy szép tükröst.

11.20kg tükrös.

Nagyon jó érzés látni milyen szépen befordul a horog és azt, hogy ez a csali ilyen kedvelt csemege.

Szépen beült a horog.

Nem is kellett sokat várnom még szöszöltem ezzel a halammal, hallom a másik bot is gazdára talált, egy ejtős kapásra lettem figyelmes. Utána tekertem és lám egy újabb szép töves éhezett meg erre a húsos, fűszeres csalira.

Szép 10,1kg-os sértetlen töves.

Visszahelyeztem újra a szerelékeimet a kijelölt helyekre. Ismét csak felezett és egész RED-CELL bojlikat helyeztem a csalim mellé. Nagy meglepetésemre egy röpke 20 perc után jobbos botomon húzós kapásra lettem figyelmes. Ez a halam tört a mélybe, de sikerült megfordítanom. Szákolásnál láttam már újra egy szép, darabos hal érkezett.

10,3kg-os gyönyörű pikkelyes.

Ismét egy fél órán belül a balos botomat is húzza valami veszettül. Egy intenzív fárasztás után újra egy gyönyörű, egészséges nyurga jellegű tövest tarthattam a kezembe.

9,8kg-os nyurga

Még csak délelőtt 10 óra volt, de már 3db termetesebb halat sikerült a szákba terelnem. Szomszéd állásról átjöttek érdeklődni, hogy milyen csalival horgásszunk. Elmondtam nekik, hogy ez egy megújult termék, mely húsos és fűszeres íz világgal rendelkezik. Meg is kínáltam őket egy pár szemmel, hogy próbálják ki, hisz nincs titok be is mutattam neki, hogy én hogyan használom. Mikor aztán egy újabb kapásom jelentkezett. Szákolásnál láttam, hogy egy szép, hosszú tükörponty érkezett.

11,7kg-os RED-CELL faló.

Ezt látva a szomszéd állásról a srácok már szaladtak is vissza átcsalizni szerelékeiket. Visszahelyeztem az etetésemre a csalimat. Még mindig csak 10 óra környékén jártunk és annak ellenére, hogy ez a szeptemberi hétvége nyárias, fülledt meleg mégis hihetetlenül habzsolják a halak ezt a fűszeres húsos golyót. Egy újabb kapásra lettem figyelmes, de ezen már meg se lepődtem. Ismét egy erős hallal hozott össze a sors, mint egy negyed órás küzdelem után sikeresen a bölcsőbe helyeztem.

12,2kg-os csodaszép pikkelyes

A szomszéd állásról a srácok egy fél óra múlva kiabáltak át, hogy a 24mm-es RED-CELL-el sikerült fogniuk egy 14kg-os tövest. Még mindig a délelőtti órákba jártunk mikor a balos botom kegyetlenül elfüstölt. Ráemeléskor éreztem szépen tartja magát ez a hal, szép lassan húzatja magát. Partnál forduláskor már láttam, hogy ez egy szép, darabos tükrös lesz.

13,4kg-os kerek tükrös.

Délben még mindig nem állt le ez a hal dömping. Egy újabb húzós kapás és egy újabb nagyszerű tükröst tereltem a part fele.

13,8kg-os tükrös.

Gyorsan szemezgettem, felezgettem a RED-CELL-es zacskóból és akkor láttam, hogy elég kevés van már csak belőle, de gondoltam, sebaj így is van nálam még egy kiló. Rögvest keresni kezdtem és rá kellett döbbenem, hogy ez a kilós zacskó, amit oda készítettem reggel bizony otthon maradt. Na, én itt bőkezűen osztogatom a csalimat gondolván hátha fognak a srácok is vele és kiderül, hogy igen-igen spórolnom kell vele, hogy a nap végéig kitartson. Kora délután egy újabb húzós kapás érkezett. Ez a halam csak nem akarózott kijjebb jönni a tó közepén megrekedt. Türelmesen vártam a damilomat feszesen tartva hátha kimozdul valamelyik irányba. Lassan meg is mozdult és tudtam terelgetni a part fele. Merítésnél már láttam, hogy ez egy igen termetes tükrös lesz.

Nyár végén a RED-CELL-lel

Gyönyörű tükrös, melynek súlya: 14,5kg.

Visszaengedés pillanata.

A srácok szaladnak át, hogy szeretnének kérni még ebből a fűszeres golyóból, akár ki is fizetik az árát. Mondtam nekik adnék én szívesen, csak otthon felejtettem az utánpótlást, ezért nekem is csak annyi van, hogy még egy párat tudjak vele húzni. Mondták, hogy nagyon jól reagálnak rá a halak, kérdezték hol lehet ilyet venni. Megadtam nekik az elérhetőséget és nagyon sajnálták, hogy nincs több nálam. Mondtam nekik hát még én, hisz habzsolják ezt a golyót. Délután 3 óra fele éppen arról beszélgettünk, hogy egy igen sikeres hétvégét tudhatok magam mögött, hisz tegnap egy 21,7kg-os tükröst sikerült szákba terelnem jó pár társával. Ma pedig ismét igen jó darabos halak érkeznek. Milyen jó érzés ebben az időszakban kint tartózkodni a tóparton mikor ilyen intenzíven táplálkoznak a halak. Pakolászni kezdtünk, hisz elfogyott az etetőnk, de a végén még a balos botom elfüstölt. No, ez a hal se nagyon akarózott a part fele közeledni. Negyed órás fárasztást követően bölcsőbe helyeztük ezt a gyönyörű tövest, mely végül a nap legnagyobb halának ígérkezett.

Mérlegeléskor kiderült, hogy 16,3kg-os a csodaszép töves

Összegezve a mai horgászatomat: jó magam sem hittem volna, hogy ilyen intenzív horgászatnak lehettek részese. Hisz se az időjárás se a halak kapókedve nem ezt ígérte, de bíztam a csalimba és az utolsó szemig kitartottam mellette. Számomra ez a csali nagyon ígéretesnek tűnik, mert ahány vízen használtam eddig mindenhol sikerült vele darabos, termetes halakat fognom vele. Mindenkinek azt javaslom, aki teheti, próbálja ki ezt a remek terméket.