CFB Zsennyén versenykörülmények között

Szeretném veletek megosztani milyen volt versenykörülmények között tesztelni a CFB termékeket, egy olyan tavon, ahol sok bojlis verseny van, de most feeder stílusban kellett megoldani a pecát akár 100 méteres távolságról is egy 30 hektáros tavon.

A pecaliga 2017 bajnokság keretében ez a forduló a Vas Megyei Zsennyén lett megrendezve 2017.05.07 én vasárnap. Ez egy közhorgászatra nem használt kimondott versenytó 30 hektáros méretben. A tó gazdag halálománnyal rendelkezik a 10+ pontyok sem ritkák sikerült is a mezőnyben párat fogni, de az amúr busa balin is bőséggel megtalálható benne.
Sorsolást követően borús esős reggelen kezdtük meg a páros kétszer 4 órás versenyt. Borús esős idő fogadott minket, és a tó nagysága valamint a körülmények előre bocsájtották, hogy nem lesz egyszerű verseny.

CFB Zsennyén versenykörülmények között

Lehűlt hidegvízre készültünk.A lehűlt víz és csapadékos idő miatt a CFB Red Army feeeder etetőanyagát kevertük le Carp Stimulant Amino mix , Tökmagliszt dúsításával. Majd a töltött kosarakat Red Army Pump flavourral dippeltük. Csalitüskén szintén Red Army Ghost 8 mmes popupal csaliztunk. Két alapeteést végeztünk 90-100 méteren és 40-50 méteren. A kész etetőanyag remekül bírta a 100 méteres dobásokat is.

A verseny kezdetén már az 10 perc után a távoli etetésen meg is jelentek a pontyok, társam ritmusban akasztotta őket köztük 7 kg felettit is. A rövidebb etetésen később jelentek meg , igaz ott a darabszám is csekélyebb volt, de az uszonyosok érdeklődését sikerült fenntartanunk. Az első fordulót ezekkel az összeállításokkal sikeresen 3. helyen zártuk egy ismeretlen nehéz pályán. A második fordulóra teljesen megváltozott az időjárás az esőt napsütés , felmelegedés követte. MIvel az első fordulóban remekül működött a Red Army etetőanyag azzal folytattuk a horgászatot, csak a csalit változtatgattuk, maradva a 8 mmes popuknál nagyrészt. Hot Chocolate , Cream Dream, ami fehér színű édes popup, meglepetésre az is működött a fűszeres kajával. Összeségében a délutáni forduló csendesebben telt, a helyváltoztatás után. A reggeli 3 . hely után 5. sectorhelyet sikerült elérnünk.

Folytatás Gyirmóton. Ahol tovább folytatjuk a versenyzést a CFB termékeivel.