Első angliai Magyar Horgász Marathon

Idén kora tavasszal kitaláltuk Goldis Tibi barátommal, hogy egy több napos horgászversenyt kellene szervezni. Ebben partnerre találtunk a St.Albansi Willows lake tó gazdájában, akivel a kis horgász csoportunk tagja Kollár Norbert jó viszonyt ápol és sikerült július 6-8 között a tó egy jelentős részét lefoglalni 48 órára!

Rekord sebességgel betelt a 15 csapat! Sikerült Csaba Horvath-ot felkérni a CFB bojlik gyártóját , hogy támogatóként álljon a versenyünk mögé! Itt is szeretnénk megköszönni a pozitív hozzáállását Csabinak, aki az elmúlt több, mint egy év alatt szervezett 9 féderes versenyünket is végig támogatta!

A verseny péntek délutáni kezdése az Angliában szokatlan afrikai nyárban indult! Kis csapatunk a 3-as helyett húzta ami egy öböl rész oldala kissé bezárt állas, ekkor optimistán kijelentettem az egyik általunk gondolt leggyengébb állasról halat ,halakat kell fogni és cél a top 5.... Tibivel megkezdtük a pecát, addig Gabó barátunk a vacsorához látott, a háttér munkában végig óriási segítség volt nekünk es kiváló szakácsunk!

Első angliai Magyar Horgász Marathon

Alap taktikánk a Full fish es a Red cell golyókra épült 14mm-es méretben. Első éjjel Tibinek egy rontott kapás nekem egy behemót harcsa jutott a Full fish-re (aki 10perc után szakított) Hajnalban végre megtört a jég, a dupla 14mm Full fishre megérkezett egy öreg harcos, a maga 8.06kg-os súlyával végre versenyben voltunk.

Délelőtt újra 40 fok volt -a napon nem lehetett megmaradni, azért egy bő 3kg-os ponty elcsábult a Red cell+ Red army pop-upra

Estere úgy számoltunk, hogy kb a két hallal a 7. helyen állhatunk...de nem elérhetetlen a dobogó, ha tartjuk az etetési taktikát. A szél is nekünk kedvezett a hátsó sekély pályákról (ahol eddig nagyon jól húzták a halakat) Elkezdett a szél óvatosan kifelé fújni. Éjfél után dupla kapásra riadtunk. Közel 6kg-os tükrös a Red cell-re es egy 3kg-os forma harcsa a dupla Rull fish-re!

Első angliai Magyar Horgász Marathon

Itt éreztem azt, a tó még tartogat nekünk halat! 4 és 5 óra között a Red cell adott két nagyon szép 5-6kg-os közötti pontyot. Még mindig volt valamivel több, mint 4 óránk a lefújásig...lassan jöttek az infók, a kisvizes pályák éjjel csendesek voltak, kivétel a 9es állas.... ( Gabor Urban, Szabó Renáta )azt tudtuk, hogy az előnyük már túl nagy, de a dobogó meg reális cél volt.

Mellettünk kettővel az 1-es pályán horgászó Dark Horse Team ( László Varga, Leveli Bèka )is elég jól dolgozott az éjjel...és még este volt 15-kg körüli előnyük velünk szemben.

Az utolsó 2 órában még 3 halat sikerült elcsípnünk

6.2kg és egy 5.8kg-os 10 percel a lefújás elött egy 4kg-osat.

Első angliai Magyar Horgász Marathon

Amit elterveztünk etetésben, csalizásban úgy gondolom maximálisan megcsináltuk...a tómanó hálája nem maradt el. Felértünk a dobogó 2. fokára és a 8kg-os hallal elhoztuk a legnagyobb halnak járó díjat is.

Első bálozóként verseny körülmények között azt gondolom sikerült jól megoldanunk a feladványt.

Köszönet Csabinak a kiváló bojlikért.

Goldis Tibornak es Gabriel Horváth -nak, hogy ütős csapatott alkottunk, és itt újra gratulálva az összes résztvevő csapatnak! Távol a hazánktól egy egyedülálló horgászverseny részesei lehettünk!