Tomonicska Péter eredményei a Kis-Balatonon

A tavalyi évhez hasonlóan idén is, a nyár kezdetével elkezdtük horgászni a Kis-Balatont Ádám barátommal. Az első pár peca nem hozta a várt eredményeket, ez valószínű a túl kicsi vízállásnak volt köszönhető, viszont egy pár napos esőzés után a vízszint emelkedni kezdett. Minden este felváltva jártunk pár órás pecákra ugyan arra a helyre. A horgászatok alkalmával pár szem bojlit szórtunk dobócsővel a szerelékek köré, Ádám a Corn+ bojlit használta, én pedig az új Pink Panthert csaliztam és etettem.

Mindkét csalival nagyjából egyformán húzták a halak, nem volt nagy különbség köztük.
Egyre több halat fogtunk az esték során és a nagyobbak sem maradtak el. A sok 8-14 kg közötti hal mellett mindkettőnknek sikerült egy-egy 15 felettit is elcsípnünk. Ezzel az eredménnyel bőven túlszárnyaltuk a tavalyi évünket, nagyon sok szép halat fotózhattunk. Fontos megemlíteni, hogy rengeteget mentünk, és nem kevés sikertelen estét ültünk a vízparton ezekért a csodás halakért, de az ilyen felejthetetlen élményekért megérte.

Gyönyörű hely a Kis-Balaton, erőtől kicsattanó vadvízi halakkal. Mindenkinek érdemes legalább egyszer ellátogatni ide, a kellő belefektetett energia biztos, hogy meghozza a várt eredményeket.

Köszönjük szépen a támogatást.