Őzetanya júliusban

Sziasztok! Véget ért az őzetanyai túránk. Nagyon nehéz peca volt, beleültünk a kánikula közepébe. Pénteken és szombaton is 33 fokot mutatott a hőmérő, ami megpecsételte a horgászatunkat! 2 bóját helyeztünk el a vízben egyet 100-110 méterre a másikat pedig 70 méterre!

Etetésre friss főtt magvakat halibut pelletet és pár szem bojlit használtunk! Ricsi az első este megdöntötte az egyéni rekordját egy 19.40-es gyönyörű tükörponttyal, amely a Black Jack bojlit húzta el!

Ezután 2 csendes nap következett. 2 db halat sikerült szákolnunk de azok sajnos nem voltak fotogén halak. Szombatra ígérték a viharos északi szelet, amely sötétedés előtt meg is érkezett hozzánk! Bíztunk benne hogy ez majd megmozgatja a halakat, de inkább egy fát borított ki, ami 2 méterrel a stég előtt landolt.

Szerencsére semmi kár nem történt. Utolsó nap még sikerült 2 db tükör pontyot fognunk!

Összesen 7 kapásunk volt amelyből 5 db halat sikerült a bölcsőbe fektetni! Ezen a túrán a Black Jack és a Robin Red 20 mm-es bojlik működtek a legjobban!

Augusztus közepén ismét visszatérünk erre a vízre és természetesen akkor is CFB csalikat viszünk! Köszönjük Csabi a bojlikat, sikerült azért 3 szebb példányt a kamera elé tartani!