Viszatérés Ecsédre

Visszatérés Ecsédre

Kápolna Laci balatoni túrája

Évkezdés Hidegvölgyön

Tegnap én is megkezdtem végre az idei peca szezont. A választásom a Hidegvölgyi Horgásztó-ra  esett.

Fókuszban a horgászat – Nagyponty horgászat az Őrségben

Nagyponty horgászat az Őrségben

Leveleki túra

Holló Arnold Leveleki túrája

Budás Péter - Lökösháza

Az első rövidke horgàszatunkat tudatosan jùlius 23-25 ra szerveztük, ugyanis erre a hètvégère esett a telihold.

Tisza-tó

Péntek délután sikerült bepakolnom a hajóba és irány a nyáron megfigyelt, letesztelt, leradarozott helyemre…. Az elő tiszán

Bővebben...

6 nap a Balatonon

Sziasztok! Egy 6 napos balatoni túrába vágtunk bele Antal Balázs barátommal. Viserálek Balázs stégére vezetett az utunk, Balatongyörökre.

HORGÁSZPALÁNTA GYERMEKTÁBOR 2021

HORGÁSZPALÁNTA GYERMEKTÁBOR 2021. július 23-24. „Jöttünk, voltunk, visszatérünk…..”

Full fish Merenyén

Az idénre tervezett Merenyei túránkon is egy felejthetetlen 6 napot tudhatunk magunk mögött, ahol az elmúlt évekhez képest egy igazi pörgős élménypecában volt részünk, ahol a mennyiség nem ment a minőség rovására.

Nyáron a K.C.L.-n

Június közepén egy nem túl hosszú 4 napos horgászatra indultam a király ponyt horgásztóra.

Györei Gábor balatoni beszámolója

Györei Gábor egy részletes fotóprezentációban osztja meg legútóbbi balatoni túráján tapasztaltakat.

Gottfried Bence túrája Székely-Őzetanyán

Az idei évben első túránk a Székely Őzetanya Horgásztóra vezetett, ahová régi horgásztársammal és barátommal érkeztem május 17-én. Ezen a tavon mar többször horgásztunk, több sikeres túrát tudhatunk a hátunk mögött.

Balaton,évkezdés

Sziasztok! Február 27.-én ejtettem meg az idei második balatoni pecámat, amely egy hihetetlen ajándékot tartogatott számomra. Egy néhány órás, a helyzetnek köszönhetően csak kora esti pecára ugrottam le Keszthelyre.

Máté múlt éve képekben

Szia Csabi! Először is köszönöm szépen a tavalyi támogatást sok gyönyörű szép halhoz segített hozzá. Szeretném megosztani veletek gyönyörű fogásaimról a képeimet! Remélem az idei évben is számíthatok a szponzorálásodra.

Bonnyai horgásztavak

Köszönjük szépen a lehetőséget Péter Tavak Bonnya! A mai napi rapid pecánk nagyon jól sikerült. Érkezésünk után egy órával már egy gyönyörű ponty akadt a horgomra,akinek az általam felkínált hot chocolate tetszett meg 8 mm-es wafters formájában. Akinél 11 kilót mérlegeltünk.

Bő fél évem a CFB-vel

Tisztelt CFB Team! Csabi kérésére elkészítettem a (fél)éves beszámolómat. Annyira szépen és eredményesen alakult, és annyi fénykép készült! Szóval: Tavaly május végén életem első gyékényesi túráján próbáltam ki komolyabban először, mivel a helyi benzinkúton sikerült beszereznem 2 kg-ot. Nagyon eredményes peca lett.

Fagyos horgászat

Pár napot ismét a horgászatnak szentelhettem az időmet. Az időjárás nem volt valami kegyes hozzám, számítottam egy kis havas képre ehelyett kemény mínuszokat kaptam tomboló széllel. Minden behúzásom fárasztásom kemény küzdelem volt az időjárással, mihelyst vizet ért valami pillanatok alatt ráfagyott.

Első beszámolóm - Mórocz László

Sziasztok! Mórocz László vagyok többféle módszerrel horgászok, de a legjelentősebb a method feeder módszer. Tavalyi évben 3. alkalommal indultam a method országos bajnokságon, a legjobb eredményem egy szektor 2. hely volt, ami ebben az erős mezőnybe a magyar feederes társadalmat jellemezi nem olyan rossz.

Évadzáró Látrányban

Sziasztok! A szép időre való tekintettel, gondoltunk egyet János Vresgyák barátommal és kilátogattunk Látrányba a Füzes horgásztóra egy év búcsúztató pecára. Reggel 8 után értünk ki, egy gyors terepszemle után már el is foglaltuk a helyünket.

Full Liver és Monster Crab teszt

Sziasztok! Sikerült idén még egy rövidke túrát beiktatnom az ünnepek előtt. A víz már nagyon hideg volt, így arra törekedtem, hogy kapásokat érjek el a horgászatom ideje alatt. A csalimat a jól ismert Korda Krushával törtem össze és ezután a tört bojit egy Korda PVA bag zacskóba raktam, majd így helyeztem el etetésemre.

Pilismaróti Kalandok

Szia Csabi! Először is köszi a villám szállítást! Másodszor pedig szeretném elküldeni 2020-as válogatásunkat. Rólunk röviden annyit, 8-10 fős baráti társasággal, vegyesen profik és lelkes amatőrök járjuk minden évben a pilismaróti öböl sporthorgász részét.

Hollósi horgásztó 2020 évzáró horgászat

Sziasztok! Ma az év utolsó horgászatán estem túl. Helyszín a Hollósi horgásztó volt.  Reggel 7 re érkeztem, nyitáskor már meg is céloztam a “spiccet”. Maradék kajákat vittem és a helyszínen kevertem még egy májas krilles mixet, hátha...

Bővebben...

Téli method horgászat lehülő vízben

Sziasztok! Az év utolsó napjait kihasználva kilátogattam a hétvégén az Akasztói horgászpark új extra tavára egy igaz nagyhalas peca reményében. Annyit kell tudni hogy jelen pillanatban a horgászpark összes vize lehalászás alatt áll , mert állomány felmérést és frissítés csináltak és az elsők között volt az extra régi és az új tava is amiben számos 20 kg feletti példányt regisztráltak.

Monster Crab és Sweet Bee hideg vízben

Csendes szellő. 5 C°os víz és levegő. 7 méter mélyről. Etetés maréknyi erjesztett kukorica, 10-10 szem Monster Carb és Sweet Bee bojli, 5 szem halas Pellet. Lassú folyamatos kapás, 15-20 perc fárasztás után a matracon.

Decemberi pontyok

December:-6 fok Sátorban! Lázasan! Élveztem! A Hatvani Beton tavon töltöttem két napot Mátyás Sanyi gyerekkori horgászcimborám helyén! Sikerült fognom egy 2,58-as és egy 14,70-es pontyot könnyített 20 mm-es Sunsine bojlival! Melyet köszönök Horváth Csabinak!

Don Carp Lake barátommal

Sziasztok! Nemes Gábor barátommal szombati rapid pecára érkeztünk Don Carp Lake-re. Csalinak a jól be vált Robin Red, Full Liver, Halibut pellet és Birdfood golyókat tettük. Horgászni sajnos csak este 7 óráig tudtunk de szerencsénkre kapós kedvükben voltak a halak.

Sweet Bee próba hideg vízben

Sziasztok! Újra tudok jelentkezni nektek egy pár képpel. A hideg víz ellenére meglepődve tapasztaltam, hogy milyen aktívak voltak még a halak a 9-10 fokos vízben. Az etetésemre csak bojlit szórtam felezve illetve egészben 20 és 24 mm-es méretben. Mind a két szerelékemet a mélyebb vízbe 11 méterre raktam le.

Hejőkeresztúr Carp & Carp

Sziasztok! Évzáró horgászaton voltunk az egyik kedvenc Magyarországi vizünkön a Hejőkeresztúri Carp & Carp tavon. A 10-es házban kezdtük meg a horgászatot és direkt a mély vizeket vettük célba.  A vízparthoz közeli részek rengeteg halat rejtettek ( 6 - 12 kg körülieket ) de a belső púpok hozták meg az igazi áttörést.

Október kedvenc bányatavamon

Október a legkedvesebb horgász időszakom. Ilyenkor próbálom a lehető legtöbb időt a vízparton tölteni. Október végén kedvenc bányatavamon sikerült megfogni egy általam nagyon nagyra becsült halat. Sok éve horgászom ezt a vizet, rengetek szép emlék és fogás kötődik hozzá.

Szabadság,Nagykálló

Sziasztok! Úgy alakult hogy a megmaradt szabadságunkat a Nagykállói horgásztó partján tölthettük el társammal. Az augusztusi tapasztalatokra támaszkodva terveztem meg a csaliválasztást. De vittem magammal 15 mm-es golyókat is a hideg vízre való tekintettel. 12 fokos volt a víz. Ezért meg is lepett hogy bármelyik ízű 15 mm-es golyót tettem fel ,hatalmas dévérek húzták el a csalit.

Gyékényes Pink Panther

Szia Csabi! Küldök fotókat a Gyékényesi pecámról! November elején töltöttem el családommal pár napot ezen a gyönyörű kihívásokkal teli vízen! Pink Panther és DSW bojlval készültem! Az összes halat 24 mm Pink Panther balanszírozott bojlival sikerült be csapni 3-4m víz mélységben!

Késő őszi methodozás

Sziasztok! Szerdán a jó időre való tekintettel kilátogattam a hácsi Tölgyes horgásztóra egy kis késő őszi methodozásra.Talán ez az egyik kedvenc időszakom, ilyenkor szeretek talán a legjobban kiülni a tópartra. Ebben az időszakban sokkal jobban felértékelődik, hogy milyen csalival ( süyedő, wafters, popup... stb) vagy éppen milyen ízvilággal lehet a halakat kapásra bírni.

Lockdown horgászat

Sziasztok."Lockdown" legyen ez a képek címe. Sajnos a vírus okozta helyzet miatt olyan helyzetbe kerültem, hogy idő előtt el kellett jönnöm az előre lefoglalt horgászhelyemről és továbbiakban csak nappali pecára kényszerültem. Szerencsés helyzetben vagyok mivel nincs messze otthonomtól a vízpart, így ezt a problémát könnyedén áthidaltam.

Black Panther ősszel

Szia Csabi! Ahogy kezdett hűlni a víz, górcső alá vetettem a Black Panther bojlikat Október végén. A bojli állaga igen megtetszett, mivel a keszegek nem faragják meg bátran bent lehet hagyni hosszabb ideig is. Pink Panther és Banana Boy pop-up-al könnyítettem a csalikon.

Lehülő vizeken

Sziasztok. Sikerült eltöltenem egy rövidke pecát a Király Ponty horgásztavon. Minden évszaknak megvan a maga szépsége úgy az ősznek is. Hideg csípős reggelek és a köd szinte minden nap jelen van. Ezekben az átmeneti időszakokban előszeretettel használom a Ghost pop up-okat mint ezen a túrámon is kiderült , nagy sikerrel.

Orosházi bányató

Kevés halas horgászat után is lehetünk elégedettek?? A címben feltett kérdésre a válaszom egyértelműen IGEN!! A naptár bizony már novembert mutat, vizeink drasztikusan hűlnek, így egyre nehezebb a pontyokat horogra csalni. A mai nap az Orosházi új homokbányára látogattam ki.

Novemberi horgászat az Abért-tavon

Sziasztok! Volt ma pár órám és kiugrottam a közelben fekvő Abért tóra. A hirtelen jött reggeli fagyok ellenére azért találtam pár aktív halat. 11 órától 15 óráig horgásztam. Ez idő alatt 17 db halat sikerült fogni és sajnos sok leakadt. Nagyon finoman kaptak, le is kellett finomítani a végszereléket. 12-es Neon hooks Magma horog alá kötött 7 mm fine tüskével tudtam megoldani a hal vesztéseket 17-es monofil előkén.

Franciaországi kaland

Sziasztok. Az őszi iskolaszünetben, anyát hátra hagyva eltöltöttünk pár kellemes napot Franciaországban. Remélem a koszon kívül más is ragadt a gyerekre. Az általunk használt golyókból a Belachan-squid-et szeretném  kiemelni, remek golyó lett!

Lökösházi élmények

A két kapitális méretű pontyom mellett szót érdemel pár kisebb hal is, hisz ők is hozzájárultak ahhoz, hogy egy igazán jó peca kerekedjen az év utolsó túrájából! Az ott eltöltött egy hét alatt ismét bebizonyosodott, hogy nagy halakat nem csak nagy csalikkal lehet megfogni!

Családi horgászat Berek Horgászpark

Sziasztok! Héten sikerült össze hoznunk egy családi üdülést a Berek Horgászparkban. 48 órát voltunk, aminek egy részében horgásztunk is, de mivel a fő cél a pihenés volt így a horgászat nem 48 óra volt, de így is töltöttem pár órát a parton. Etetőanyagom egy nagyon halas, pelletekre alapozott mix volt, de erről majd részletesebben beszélek egy videóban.

NBBH beszámoló 2020

Vannak emlékek amik az ember életében mint egy tűzzel égetett seb maradnak meg örökre! Talán ha egy mondattal kellene jellemezni  az idei verseny horgász feelingjét így foglalnám össze! Azért ne szaladjunk ennyire előre! Idén is mint mindig hosszas készülődés tervezgetés és izgatott várakozás előzte meg az indulás előtti pillanatokat!

60 órás túra a Farkincás tavon

Szia Csaba! Egy 60 órás túrán vagyunk túl a Farkincás-tavon,hihetetlenül jól működtek a 20 mm-es Pink Panther és Red Army oldódó csalik 3-an is megdöntöttük egyéni rekordunkat,küldök pár képet. Átlag súly bőven 10kg  felett,összesen 700+ kg halat sikerült fognunk.

Szénás Carp lake MBH Carp Friends Team

A csapattal sikerült ellátogatni a nagyszénási Szénás Carp-ra röpke 48 órára. Olyan sok halat nem adott elsőre a tó de azért sikerült pár szépet fogni és a személyes rekordomat megdönteni egy 15 + os tükrös személyében.

Dunai kalandok

Sziasztok! Az elmúlt időszakban nem tudtam, pontosabban nem is terveztem semmiféle pontyos pecát. Idő szűkében a helyzethez alkalmazkodva néhány órás dunai márnázásokba kóstoltam bele kisebb nagyobb sikerrel! A belvárosi márnák között nem ritkák a kapitális példányok és én természetesen ezekből szerettem volna elcsípni néhányat.

20 feletti fogás szeptember végén

Szeptember végén volt szerencsém ellátogatni a festői szépségű Lökösházi kavicsbánya tóra. Természetesen előtte kikértem Csabi véleményét mivel neki elég friss élményei voltak innen. Nekem pedig új kihívás volt ez a tó. Vittem magammal Corn + barackos golyót és Black Jack-et. Mindkettőre volt több kapás.

Tacklebait feeder verseny Kőszeg

Sziasztok! Vasárnap feeder versenyen vettem részt, hazai pályán a Kőszegi Csónakázó tavon a Tacklebait rendezésében. 27 nevező, 3 szektorban foglalt helyet. Én a tó hátsó, sekélyebb, emiatt hamarabb hűlő részére húztam, de még a középső szektorba tartoztam.

Elsőnek Palotáson

Sziasztok! Október elején részt vettünk barátommal Palotáson egy 4 napos horgászaton. Mivel elsőnek horgásztam a tavon ezért rá hagyatkoztam az etetés illetve ízvilág kiválasztásában ezért esett a Belachan Squid-re döntésem.

Dunaszegi bányató

Sziasztok! Engedjétek meg hogy elmeséljem nektek az idei első őszi egyhetes horgásztúrámat, ami parádésan sikerült. Az említett pecát Győrtől nem messze Dunaszeg határában egy magán kézben lévő bányatavon tartottam. A túra előtt sikerült le jutnom egy éjszakára horgászni. Két-három napos elő etetést követően már bent is voltak a botok.

Kedvenc tavunk, a Tőzeges-tó

A héten sikerült kilátogatnunk egy túra erejéig egyik kedvenc helyünkre a Nemesnádudvari Tőzeges-tóra, melyet minden évben meglátogatunk a természetközeli élmény a barátságos fogadtatás és nem utolsó sorba a kivételes halállománya miatt. Az ősz beköszöntével most nem a tó méltán híres tok állományát vettük célba, hanem a szintén kivételes pontyok voltak a célhalaink, ezekből is a nagyobb példányokat szerettük volna horog végre csalni.

Pogányi nagyhalfogó verseny

Szia Csabi! Indultam a 96 órás Pogányi nagyhalfogó versenyen,ami szeptember 23-tól 27-ig került megrendezésre. Első nap reggel a helyek sorsolása után, gyors kipakolás következett, miután csónakkal megkerestem a szerintem ideális helyet a bójáknak, minimális etetés után,amit az egyik helyre a Tigernut 24 mm-es,a másik helyre a Banana boy 24 mm-es golyókat használtam, a botok a helyükre kerültek.

Baráti horgászat a Ponty tanyán

Sziasztok! Kijutottam újra a víz partra, mostanában elég ritkán sikerül sajnos. Tama Józsi barátommal a Ponty tanyát vettük célba. Későn érkeztünk, volt 11 óra mire a bedobásig jutottam. Full Liver method mix és 2-3 mm-es pellet Squid liquiddel bekeverve volt ami a kosárba került. A peca második felében e kettő keveréke volt a nyerő.

Sweet Bee teszt decemberben Móron

Ősszel már adódott lehetőségem kipróbálni a jövő évi, édes újdonságot, az EPER-MÉZ “SWEET BEE” golyót, ami abba az időszakba remekül teljesített. Furdalt a kíváncsiság, hogy bő 1 hónappal később, a néhány fokos vízben hogyan teljesítene. Némi EXTRA CSILIS, FŐTT MAGVAK, és 4 mm-es FEEDER PELLETT kíséretében, 20mm-es átmérőben kínáltam fel a csalit a móri pontyok előtt a már mostanra megszokottá vállt, hideg, borongós, kissé szeles időben.

Szeptember vége Nemesnádudvar

Szeptember végén el látogatunk Nemesnádudvarra a 7-es helyre 3 napra. Amit meg kell mondani hogy nem egyszerű pálya volt. (Akadók,törpék,és stb). Időjárás se volt hozzánk túl kegyes,na és a törpeharcsák se, lehetetlen volt őket ki küszöbölni, de próbáltuk. A legtöbb kapásom nappal volt. Éjszaka a pihenésről szólt.

Életem hala,Lökösháza

Sziasztok! Életem pontyát tartom a kezemben! A hal pontos súlya 29,80 kg!! Ezt überelni nagyon nehéz lesz, hisz elég kevés időm jut az igazi nagyhalas horgászatokra. Az idei évben ebből mindösszesen kétszer egy hetet tudhatok magam mögött.

Első bojlizásom a Dunán

Első bojlizásom az élő Dunán. Mivel beszüntették a hivatalos halászatot egyre több jó hír jön az élő vízről, ezért elhatároztuk hogy 5 napra kiülünk és megpróbáljuk megfogni a folyóvízi pontyokat. Már az indulást is kalandos volt, el kellett halasztani 1 héttel a horgászatot mert 2 méterrel megemelkedett a vízszint. Másik helyet is kellett keresni ahol vélhetően ott voltak a pontyok és pár napos előetetést végeztünk.

Hácsi feeder horgászat

Sziasztok! Egy hosszabb kihagyás után kilátogattam a Hácsi Tölgyes horgásztóra. Az elmúlt nehéz időszak után most jó esett lemenni a kedvenc tavamra és itt egy kellemes napot eltöltenem. Reggel nyitásra már lent is voltam a parton.A szigettel szemben a kettes horgászhelyet foglaltam le. Ez a tavon az egyik kedvenc állásom, ami sok szép halat adott már az  elmúlt évek alatt. :)

30-as bojli sikere a balatoni túrán

Szia Csaba! A legutóbb rendelt bojlik most a 6-13 kg közötti kisebb pontyokat adták, viszont a tavasszal rendelt és megmaradt spéci friss 30-as Hot Bird (brutál jó illata van és kegyetlen csípős :) ) Beadta a múlt heti balatoni túra nagyját.

Egyéni rekordom a Hot Birdnek köszönhetem

Sziasztok! Szeretném megosztani veletek gyönyörű fogásaimat képek formájában. Köztük pedig nem utolsó sorban életem hala is látható! Köszönöm Csabi a fantasztikus csalikat.

Pazar környezet, Pozsár Vendégház

Elszeretnék mesélni egy vagyis inkább kettő beszámolót, egy egy túráról. Hanczik Tibi barátom felkeresett hogy ha lehetőségem van rá akkor mindenképpen menjek el a Pozsár Vendégházba egy horgászatra, nem sok idő elteltével meg is érkeztem a kis családommal (menyasszonyommal és a kislányunkkal) 13-as faházat béreltük ki egy 36 órára.

48 óra a tokaji Kovács tavon

2020.09.13-15-én újra ellátogattunk a tokaji Kovács tóra egy 48 órás pecára. Gazdag, szép fogásokkal ajándékozott meg minket a tó. Dórinak sikerült 2x javítania a ponty rekordját. Az egyik 22,43 kg és utána pedig 24,15 kg-os tőpontyok személyében. 16 db halat fogtunk 15-24 kg között.

Tesztbojlik próbája Robival

Szia Csabi! Nyár végén nem sok időm volt pecázni de próbáltam beszorítani a Black Panther és Belachan Squid teszt bojlik kipróbálását egy bánya tavon! Egész jól működtek, és szerintem a víz lehűlésével még több halat fognak adni!

Új rekord a Deep Sea World bojlival

Sziasztok! Egy nap peca alatt 2 db 20 kg feletti halat köszönhetek a Deep Sea World bojlinak. Sikerült megdönteni az új egyéni rekordomat egy 28,1 kg-os hatalmas tükrössel.

Jungle Carp Cup - CFB Zeg team

Üdv! Az idei évben is szerencsét próbált csapatunk (Cfb Zeg - Mészegető Máté, Kiss Dávid, Kiss Péter) a már ötödik alkalommal megrendezett Jungle Carp Cup versenyen a Zalaszentmihályi egyesületi tavon. Tavaly sikerült a dobogó legfelső fokáig menetelnünk, így idén is hasonló taktikával, lendülettel és reményekkel vágtunk neki a 6 napnak.

Baranya Gyöngyszeme

Szeptember első 5 napját sikerült régi kedvenc vizemen Merenyén eltöltenem ráadásul azon az álláson ahol életem első 20 kg feletti pontyát fogtam 15 évvel ezelőtt! Ezúttal Székely Benedek ifjú barátom és párja Móni kísértek el akik még nem jártak ezen a vízen!

Gyékényes szeptemberben

Sziasztok! Ismét pár napot pecázhattam szeretett gyékényesi tavamon. Örültem, hogy lement a nyári időszak és elcsendesedett a vízpart, így ezért pár napot rászántam a horgászatra. Nem is tétováztam sokat kerestem 2 ideálisnak tűnő helyet és be is húzkodtam.

1 éjszaka az egyesületi vízen

2020.09.11 reggel érkeztünk meg társammal az egyesületi vizem partjára. Az évszakhoz képest meleg idő volt. 2 éjszakát terveztünk, de sajnos másnap délután össze kellett pakolni, és hazautazni.

Első behúzós horgászatom

Sziasztok! Első behúzós pecámra hónapokat készültem. Nagyon izgultam és vártam milyen is lehet egy ilyen alkalom irigykedve hallgattam mások beszámolóit és egyet tudtam, én is át akarom élni. Úgy gondolom egy elég nehéz tavat választottam,Fehérvárcsurgót.

Szeptemberben a Holdfény tavon

Sziasztok! 2020.09.10.-én érkeztünk Lukács Károly csapattársammal egy 72 órás horgászatra, a Csepel-szigeti Holdfény tóra. A kavicsos állást foglaltuk le, ahol már egy kétszemélyes ház is bérelhető, hűtővel és mikróval. Erre a túrára Belachan&Squid, Pink panther, CCP  és Black panther bojlikkal érkeztünk 20-24mm méretekben.

Új rekord - Merenye

Merenyei foglalásom az általam már ismert 3-as helyre szólt, ahol eddigi ponty rekordom született. Magabiztosan bójáztam, majd etettem és Horváth Csaba bojlijával horgásztam. A nyerő csali a Deep Sea fekvő 24mm-es volt. Érdekesség, hogy minden 20 kg feletti hal nappal érkezett, éjszaka csak 15 kg-ig jutottam.

Király Ponty horgásztó másodikra

A második 24 órás instant pecámat töltöttem el a Király ponty horgásztavon. Éjszaka gyengén muzsikát, 2 db ponty érkezett 5 kg és 10 kg súlyban. Reggel 7 órakor elkezdtem frissíteni a botokat, a harmadik bot frissítése közben elhúzta a frissen csalizott jobbos botomat, kb 10 perc fárasztás után már a matracon pihegett a nagy tükrös.

Próba egy ismeretlen vizen

Sziasztok! Legutóbbi pecámon nem a méret hanem a mennyiség volt a cél. Úgymond ismeretlen vízre mentünk egy laza 12 órás horgászatra, ahol mihamarabb kapást szerettem volna elérni, kideríteni milyen halak is lakják a vizet. Helykeresésre a rövid horgászidő miatt Deepert-t, dobható radart használtam.

Hácsi Tölgyes tó,Vénasszonyok nyara

Sziasztok! Vénaszonyok nyara alkalmával ki látogattam a Hácsi Tölgyes horgásztóra. Reggel késve érkezve pár cuccot otthon hagyva fordultunk meg egy kört szerencsére a tó közel van a lakóhelyemhez.

A nagyréti tó újra

A csapattal újra a Nagyréti tavat vettük célba már ebben az évben másodjára tudtunk ide ellátogatni. Újabb 2 napot töltöttünk el a tavon sikerült nagyon szép halakat fognunk 8 kg-tól 15 kg-ig.

Harsányi 80 órás túra Zolival és Pistivel

Ismét sikerült el jutnunk a nagy halak birodalmába Harsányba. A hirtelen lehűlés nem igazán kedvezett a halak kapó kedvének. Nagyon nem akartak bennünket meglátogatni egy rövid időre, de azért sikerült pár szépséget kezünkben tartani.

Gyékényesi 21+ gyönyörű tőponty

Sziasztok! Kápolna László horgásztársunk szeptemberben Gyékényesen horgászott a Belachan Squid új tesztcsalinkkal. A horgászat eredményes volt sikerült fognia egy gyönyörű 21+ kg-os tőpontyot.

Első horgászatom a Carp & Carp tavon

Sziasztok! Túl vagyok az első Hejőkeresztúri pecámon a Carp & Carp horgásztavon. Négy éjszakát töltöttem el itt, ami elég nehézkesen indult de jól végződött. A délutánt helykeresésre szántam, mivel most voltam itt először és kevés infóval vágtam neki a pecának.

Bővebben...

9 nap a Király Ponty horgásztavon

Július végén megkezdtük 9 napos horgászatunkat a Király Ponty horgásztavon amelyet már nagyon vártunk. Sokat horgászom ezen a vízen sőt mondhatni rengeteget a megszokott taktikával és technikákkal készültem koncentrált etetés de minőségi csalikkal.

Nyárbúcsúztató a Kis-Balatonon

Így nyár végén ejtettünk egy kiadós horgásztúrát a Kis-Balatonon. Én az első három nap a déli oldalt választottam, ahol a sulyomtengerrel kellett szembeszállnom...Itt egészen hamar sikerült megtalálnom a halakat, hiszen az első hajnalon már füstölős kapásra ébredtem.

Széki tavi horgászat tesztcsalikkal

Szia Csabi! Ismét kijutottam egy rövid 36 órás pecára az egyesületi vizemre. Sajnos több idő nem állt rendelkezésemre, egyéb elfoglaltságok miatt,de így is tartalmas horgászatot tudhatok a hátam mögött, melyen az új bojliknak jutott a főszerep. #BlackPhanter #BelachanSquid

Kristóf Gyékényesi túrája

Szia Csabi! A múlt hetet Gyékényesen töltöttem ahol először próbáltam ki a CFB-s csalikat, amikben nem csalódtam. A túrára a gyékényesen elmaradhatatlan Pink panthert és Black  panthert vittem. Köszönöm Kecskés Atillának az instrukciókat és a tanácsokat, és Csabinak a csalikat!

Első találkozás a Király Ponty horgásztóval

Első találkozás a Király ponty horgásztóval. Helyfoglalás a kisvízre esett, sejtettem hogy éjszakai pálya lesz inkább. Este 6 órakor érkeztem a tóra, és mivel soha nem jártam még itt izgatottan húztam be botjaimat. Éjszaka folyamán Este 11 és hajnal 4 között 6 kapást sikerült elérnem.

36 óra Pozsár horgásztó CFB tesztcsalikkal

36 órát töltöttünk a Pozsár horgásztavon! Megint kiválóan bizonyítottak a csalik! A CSALIZÓ EXTRA TIGRISMOGYORÓ XXL (SUNSHINE B ANANÁSZ BANÁN) adott is egy nagyon szép halat! 19,25 kg-s gyönyörű pontyot! Próbáltuk az új Belachan Squid, és Black Panther bojlikat, melyeket a Pozsár horgásztó halai is kedvelnek!

CFB csalik próbája a Don Carp Laken

Szia Csabi! 5 napot töltöttünk el a Don Carp Lake Vip 2-es állásán. Ezen a túrán főleg a CFB Krill bojlira esett a választásunk, ami a halak szerint jó döntés volt. A rengeteg 9-14 kilós hal mellett, sikerült elcsípnünk két 15 kg felettit is (pontosabban 15,6 és 17 kg), aminek nagyon örültünk.

5 éjszaka Nagykállón

Szia Csabi! Írtam akkor egy rövid beszámolót ahogy megbeszéltük. Még egyszer köszönöm a szuper csalikat. Utolsó pillanatban úgy alakult hogy el tudunk menni a Nagykállói horgásztóra egy jó kis túrára 5 éjszakára. Így gyorsan kellett szerezni megfelelő csalit. Tamás barátom javaslatára CFB mellett döntöttem. Zitától meg is kaptam Csabi számát és már hívtam is.

Bányatavi erőgépek

Kedves Csaba! 4 napot töltöttem Palej Tibor barátom társaságában egy Győrhöz közeli magán bányatavon. A nem túl nagy halsűrűségű ám annál kapitálisabb halakkal rendelkező tóból az értékelhető halaimat küldöm most neked megköszönve a csodacsalikat.

48 óra alatt 2 egyéni rekord hal

Sziasztok! Egy nagyon emlékezetes és hihetetlen 48 órás pecán vagyok túl, amit a barátaimmal tölthettem. Sok szép halat sikerült fognunk. Emlékezetes marad mert kétszer is sikerült egyéni rekordot fogni. A hab a tortán hogy  a nagyobbik spanyol mintás tükröst a mellettem pecázò haveromnak előtte nap ugyancsak sikerült megfognia.

Őszülő Ferhérvárcsurgó

Szeptember 23.-án, szerdán délben érkeztünk meg az őszülő környezetű Fehérvárcsurgói-víztározóra, ahol továbbra is alacsony vízállás fogadott minket. Ugyan az árvízvédelmi munkálatok befejeződtek, de csapadékhullás hiányában nincs komolyabb víz utánpótlás, ami növelni tudná a szintet.

Élményhorgászat a Szénás Carp tavon

Vasárnap este érkeztünk meg Bence fiammal a Nagyszénáson található Szénás Carp-ra. Aznap felállítottuk a tábort, de csak egy botot húztam be sötétedés után. Az etetőhajóval a nád közelében 3 méteres vízbe egy 14 mm-es Red Dream pop up-ot tettem le kukoricás etetéssel amurra.

72 óra a Szigetes tavon

Sziasztok! 72 órát töltöttem horgászattal a Kiskorpádi szigetes tavon!  3 nap alatt sikerült 5 db halat  a szákba terelni! Halak súlya: 8,72 kg , 16,75 kg , 14,74 kg, 16,54 kg, 15,45 kg volt!

Tesztcsalik újra bizonyítanak

Szia Csabi! Vasárnap óta vagyok Merenyén! Az általam kedvelt csalik mellé csatoltam a Belachan squid és Black panther bojlikat! Sok szép halat fogtam 9-12 kg között de a darabosak kerültek eddig!

Balatoni túrám Keszthelyen

Először is köszönöm a támogatást és a kiváló csalikat. 2020.07.14-23. között a  Balatonon próbáltam szerencsét azon belül is Keszthelyen. Erre a túrára mindenképpen nagy csalikkal készültem ez alatt azt értem hogy 24-30mm. A választott ízek pedig a Cream dream,és a CCP volt, etetésnek pedig ezt a két bojlit használtam kiegészítve halibut pelletel és kukoricával.

1 év után ismét Zalacsányban

Egy év után  ismét vissza tértem Zalacsányba! Ezúttal új társsal és CFB bojlikkal! Az első nap az elmúlt évekhez hasonlóan  teljesen csendben telt! A várakozásaimnak megfelelően a fényváltásnál megérkezett az első kapás majd az első hal is!

Öt napos Merenye szépségei

Öt napos merenyei horgász túrán sikerült pár szépséget elcsípni a Deep Sea World és Red Army bojlikkal. A túrán szinte végig déli szél fújt ami nem kedvezett a kapások számának. Külön öröm, hogy sikerült egy gyönyörű 20,6 kg-os amurt fogni.

Tesztelős örömhorgászat

Sziasztok! Volt szerencsém kipróbálni két Cfb újdonságot, a Black Panhter és a Belachan Squid bojlit a Király ponty horgásztavon. A vártnál is jobban sikerült ez a túra,hiszen nagyon sok szép halat sikerült lencsevégre kapni.  Mindkét botomon 20 mm-es bojlival csaliztam duplán , és csak halibut pellettel egészítettem ki az etetést.

Gyékényes augusztus elején

Augusztus 1-9. között Gyékényesen töltöttem a szabadságomat, természetesen pecával, teszteltem a 2021-ben megjelenő új golyókat. 3 csalival horgásztam a héten, az újak: Black Panther, Belachan Squid, és a már sokat bizonyított Pink Panther. Két bóját helyeztem el két púpon, az egyik 13 méterről jött fel 9 méterre, a másik 12 méterről 7,4-re.

Próbáljátok ki ti is a Black Panthert!

Sziasztok! Kecskés Attila barátom éppen lecsúszott a 20 kg feletti fogásról de ez a tükrös egy a sok szép fogása közül az új Black Panther "fekete párduc" bojlival.

Merenyei kánaán

Sziasztok! Júliusi horgászatunk ezúttal Merenyére vezetett. Nagy meleg fogadott bennünket a tó partján. Csalinak ezúttal a Pink panther, Robin red és Hot bird triót vittünk magunkkal. Gyors kipakolás és bójázás után a botok már a helyükön voltak.

Teszthorgászat a Csepel-szigeten

Sziasztok! 2020. Július 31.-én érkeztünk Lukács Károly csapat társammal egy 48 órás horgászatra a Csepel Sziget Holdfény bányatóra! Erre a túrára kétféle teszt bojlit hoztunk magunkal 20-24 mm méretben és ugyanezeket a bojlikat használtuk etetésnek is, tigrismogyoró és pellet kíséretében!

Bővebben...

9 napos túra a Király Ponty tavon

Szia Csabi! 07.24.-én egy 9 napos horgászatra érkeztem a Király Ponty horgásztóra Németh Rajmund barátommal. Megérkezéskor napos idő fogadott amit estére eső váltott egészen másnap 13 óráig ami meg is mozgatta a halakat az első éjjel sikerült is fognom pár halat 10-13 kg-ig.

Kiskorpad koiország

Vége lett a 4 napos pecánknak Kiskorpadon. Bár az idő rögtön az első napon már nem kímélt minket, útlezárások, vízátfolyások akadályoztak, de nagy nehezen oda értünk a tóhoz. Pakolás, becipekedés után nem sokkal fogtunk egy 11.9 kg-os potyeszt.

Franciaországi 2 napos kaland

Sziasztok! Szeretném megosztani veletek az idei év első peca élményeit, ami sajnos májusig váratott magára. 13 hónap kihagyás után nagy izgalmakkal tervezgettük első rövidke 48 órás horgászatunkat Krisztián barátommal.

Király Ponty tavi 20+

Szia Csabi! Először is köszönöm a támogatást. Hatalmas az öröm egy szem 20 mm-es belachan squid volt a csali etetésnek 20 mm halibut és 20 mm-es belachan squid.

60 óra a Battyán Carp Laken

Szia Csabi! 60 órás pecára érkeztem a Battyán Carp Lake tóra hétfőn reggel 7 órakor. Több fajta bojlit vittem magammal mert még nem horgásztam a tavon! Full fruit,pink panter,glm,black jack. Első 12 óra tesztelésekkel telt de magasan verte a mezőnyt a pink panther 16-os golyó 14- és pop up-al kikönnyítve és dipbe mártva!

11 nap a Beton-tavon

Szia Csabi! Sikerült az elmúlt 3 hétben kimenni a hatvani bányába összesen 11 napot. Ez 3 etapból állt. Elvittem magammal  a tesztelésből maradt pink golyót. 3 halat köszönhetek neki.

Két front között Nagyrédén

Sziasztok! Július 13-17-ig 72 órát ismét a nagyrédei horgásztavon töltöttem, azon belül is a 15-ös álláson. Erre a túrára elkísért tesóm, és az ő barátnője, aki most ismerkedett a behúzós módszerrel. Aki ismeri a tavat annak nem kell bemutatnom ezt a helyet.

Belachan Squid 24 mm teszt a Kis-Balatonon

Az újdonság ereje! Peti próbálja a jövő évi újdonságot a CFB Belachan Squid 24 mm bojlit. TESZT ELEK... helyszín Kis Balaton!

72 óra a Széki tavon

Sziasztok! A rövid nyár eleji szabadságot kihasználva 72 órára indultunk az egyesületi vizünkre a Széki tóra. Végre nem kell kapkodni, pár napot itt töltünk párommal, így egy nyugodt kipakolás és tábor felállítása adta meg az alaphangot a pecára. A helyválasztás a csónakkikötő mellé esett!

Carp & Carp Lake

5 napot töltöttem egyik kedvenc Magyarországi bányavizemen - Hejőkeresztúron a Carp & Carp lake-en. Lassan indult a peca, első kapásra 16 órát kellett várni, A pontynak elképesztő súlya lett 28.20kg. A következő 48 órában még 2db 16kg+-t sikerült fogni.

Black Panther bojli teszt Fehérvárcsurgón

Az augusztus 20.-ai hosszú hétvégén a fehérvárcsurgói-víztározóra látogattunk el az 5/b állásra, ahol igazi nyári, kánikulai időben volt részünk. Mind emellett elég zsúfolt volt a vízpart, így fel volt adva a lecke a teszt fázisban lévő BLACK PANTHER bojlinak.

Kis-Balaton 2.0 Keszthely

Szia Csabi! A júniusi sikeres kis-balatoni túrámon felbuzdulva, júliusban egy hetet terveztem a vízparton tölteni, az előzőleg is sikeres helyszínen. Csalinak CFB Green Herbs golyót készítettem be 24-mm-es kiszerelésben. Az érkezés után nem sokkal a golyók már vízben várták az éhes bajszosokat.

Látóképi teszt

Sziasztok! Pénteken elindultunk a látóképi túránkra. A teszt bojlik ott lapultak a kocsiba és már alig várták, hogy a vízbe kerüljenek. A teszt bojlik mellett még az idei nagy kedvencemet, a Robin Red bojlit vittem magammal. Erre a túrára is Ambrus Ricsi barátom tartott velem, és a napijegy váltás után el is foglaltuk a helyünket.

Új csalik - Teszteljük együtt

Sziasztok! 2021-ben megjelenő csalik közül 2 bojli család a tesztelés utolsó fázisába került. Első csali egy Belachan Squid - Rák Tintahal- alapú bojli. Másik pedig a nagy sikerű Pink Panther alapjaira épült BLACK PANTHER bojli!

Ezerjó tó - Augusztus

Az augusztusi hónap első csütörtökén hidegfront után, felmelegedő időben érkeztünk meg Mór település nyugalmi oázisába, az ezerjó tóra. A tavon kedvencemmé vállt, 7-es állásra húztam be felszereléseimmel teli rakott kézi kocsimat. Az út közben már a vízfelszínt lestem a fahídról, melyről tökéletes rálátás tárult a meghorgászandó területre.

Nyaralás Gyékényesen

Évek óta erre a kristálytiszta vizű bányatóra járunk nyaralni a családdal. Itt a család apraja-nagyja megtalálja a számára megfelelő szórakozást. Most az enyémről szeretnék pár bekezdésben mesélni nektek. 2020.07.12 11.00 körül érkeztünk meg a lefoglalt szállásunkra. Először is a szokásos kipakolás, apartman elfoglalása következett, majd elugrottam a közeli benzinkútra engedélyt váltani.

Tavaszi 20 feletti Háromfáról

Sziasztok! Ezt a gyönyörű 20 feletti tövest még májusban sikerült fognom a Háromfai Zöld Pokolból. 7 napos túránk utolsó estéjén érkezett a tökleveles határáról. Korábban a hely adott néhány 15 feletti bajszost is, de ez a szépség tette fel az "I" - re azt a bizonyos pontot.

Kányák Vára

Már kisgyerek korom óta horgászok a Kis-Balaton lakhelyem felé eső legközelebbi részein. Viszont van egy sziget, nevezetesen Kányavár, ahol nagyon ritkán fordultam csak meg, akkor is leginkább csak a csukák miatt.

Gergő júniusi túrája

Szia Csabi! Júniusra a Kis-Balatonra terveztem egy három éjszakás horgásztúrát, hogy sikerüljön pár híres, illetve hírhedt nyurga pontyot a szákba terelnem. A horgászatom információ gyűjtés és nem kevés markerezés előzte meg.

Harsányi 20+ fogások

Sziasztok! Erik Zoli barátom június elején Harsányban horgászott és gyönyörű 20+ pontyokat fogott. Szeretném megosztani veletek a fogásokat képek formájában.

Bridge's Lake Olaszország

Sziasztok! Hát hol is kezdjem! Sikerült összehozni egy túrát Olaszországban Vinkó Máté barátommal Bridge's Lake nevű bányatavon! Nem titkolt célom volt megfogni első 20+os  halam! Úgy    voltam  vele ha egy kapásom lesz és az 20+os elégedett leszek...sőt.

Merenyei 60 órás horgászat

Egy kis képes beszámoló a merenyei random 60 órás túrámról. Ismét sikerült eljutnom erre a csodás 120 ha tározóra. A nagy meleg ellenére sikerült néhány szépséget kezemben tartani. 5 db amurt 12-18 kg-ig és 8 db pontyot 12-20.1 kg-ig.

Őzetanya júliusban

Sziasztok! Véget ért az őzetanyai túránk. Nagyon nehéz peca volt, beleültünk a kánikula közepébe. Pénteken és szombaton is 33 fokot mutatott a hőmérő, ami megpecsételte a horgászatunkat! 2 bóját helyeztünk el a vízben egyet 100-110 méterre a másikat pedig 70 méterre!

Újra Pozsáron

Sziasztok! Újra Pozsáron voltunk 4 és fél napot töltöttünk el a vízparton. Küldök pár szebb képet,csak a gyümölcsös CFB-t húzták a halak ezen idő alatt. Összesen fogtunk 349.7 kg-t, 34 db hal, az átlag súly 10.28 kg volt.

Egy rövid éjszaka Merenyén

Késő délután,egy röpke gondolat és pakolás után egy rövid éjszakai sima dobálós rapid pecát terveztem Merenyére. Éreztem valamiért jó lesz. Gyors csalizás, dobás és várakozás.

Újra a Kis-Balaton partján

Két hónap kihagyás után, egyenesen a Kis-Balaton felé vettem az irányt. Egy négy napos horgászatra készültem, ennek megfelelően állítottam össze a felszerelésem is. A cél csupán egy pihentető peca volt a hosszú szünet után és néhány vadvízi ponty becserkészése.

Ecsédi 30+

Szakács Attila vásárlónk gyönyörű ecsédi tükröse 33 kg-val mérlegelt. Csali CFB RED ARMY bojli volt, gratulálok Attila !!

Családi élménypeca a Carplove horgászparkban

Sziasztok! 2020. Július 5.-én érkeztünk egy másik kis családdal a három napos horgászatra a Carplove horgászparkba, ahol már közel négy éve nem jártunk! Erre a horgászatra Green Herbs, CCP, Full Fruit és Bird Food bojlikkal érkeztem!

Mátravíz horgásztó

Márk Mihályi 24 órát töltött nálunk. Igazi eseménydús horgászaton van túl. 10 db halat sikerült fognia, melynek az összsúlya meghaladta a 120 kilogrammot. Az átlagsúly tehát 12 kilogramm volt. Emellett volt 7  darab halvesztése is.

Nemesnádudvari rekord tokhal

Sziasztok! Nemesnádudvari horgászaton sikerült megdöntenem az egyéni rekordomat 33,35 kg, de sikerült horogra csalni egy 27,75 kg-os tokot is. A csali C.C.P. 24mm. Köszönjük Csabi a kiváló bojlikat!

Első kapás,első hal 18+

Sziasztok! Mostanában az első kapás első hal eléggé bejön 18.20kg volt az első fényképre jelentkező, utána 13 kg+ és 8 kg-os ponty jelentkezett. A nagy melegre való tekintettel több kép nem készült.

Gyékényes júliusban

Életem első gyékényesi túráját július 7-14 között sikerült megvalósítani. A gyékényesi Öreg ponty horgászházban tölthettem családom társaságában egy hetet és közben a Kotró tó pontyait próbáltam néhány fotó erejéig kezemben tartani.

Gyönyörű 28+ tőponty

Kovács Péter barátunk gyönyörű 28.15 kg-os tövest fogott a Lökösházi kavicsbánya tavon június közepén, Peti a CFB CORN+ bojlival horgászott és etetett 20 mm és 24 mm méretben magvakkal kiegészítve.

Edina és Ádám Ausztriai túrája

Reggel korán útnak indultunk a lakóhelyünktől 80 km-re fekvő kis ausztriai tóhoz.  Kezdetben feeder botokkal vettük célba a pontyokat.  Csalitüskén Red army Feeder-method bojlit kínáltam fel,másik botra halibut pellet került.

Első tapasztalatok a Pink Panther bojlival

Nem is tudom hol kezdjem. Igazából elsőnek próbáltam úgymond egy tégelynyi Pink Panther 20 mm oldódó bojlit. 48 órás túrámon a Mókus tavon. Igazából csak próbának vettem a leginkább a magok miatt néztem fel a CFB oldalára (tigrismogyoró).

21+ fogás a Green Herbs bojlival

Bogár Krisztián barátunk gyönyörű 21.5 kg tömegű pocakos tövest fogott az RSD-n Green Herbs bojlival. Gratulálok Krisztián!

Visszatérés a Szénás Carp horgászatóra

Sikerült szűk 48 órát horgásznom egyik kedvenc bányatavamon. A változékony időjárás ami az elmúlt hetet jellemezte egyáltalán nem volt jó hatással a halak kapókedvére. A tóra érkezve  eléggé elkeserítő fogásokról számoltak be a horgászok.

Új egyéni rekordom ez a brutális tokhal

Május közepén érkeztünk a barátaimmal a tokaji Kovács tóra. Első éjszaka sikerült ezt a gyönyörű tokhalat akasztanom, amiről természetesen kiderült hogy egyéni rekordom. Csalinak egy korábban vásárolt Red berry 10 mm-es csalizó süllyedő bojlit használtam.

Amikor a halak győznek

Sziasztok! 2020. Június elején egy legénybúcsúval összekötött túrán vettünk részt barátaimmal és csapat társaimmal, Mocsán a Király ponty horgásztavon! Első nap nyárias idő fogadott minket 1008-as légnyomással! Körülbelül dél felé mind a 10 bot be volt élesítve különböző csalikkal!

Köszönöm Duna!

Egy újabb feledhetetlen pecán vagyunk túl Ricsi barátommal a Dunán!Közeledett a hétvége folyamatosan néztük az előrejelzéseket ami azt mutatta nem lesz egyszerű az éjszaka. Ami nekünk nem kedvez az bizony a halak kapókedvén annál inkább! Erős viharos északnyugati szél és záport jósoltak!

20+ fogás egy verseny alkalmával

Molnár László régi vásárlónk Palotáson fogta versenyen ezt a szép  20.7 kg tömegű tövest. Csali évek óta CFB Red Army bojli volt. Gratulálok srácok!

Boldogasszony tó júliusban

Sziasztok! Szokásos nyári 4 napos túránkat július közepén ejtettük meg egyik kedvenc tavunkon a csepregi Boldogasszony tavon. 18-as állásra esett a választás mert nagy területet lehet horgászni és a szép nagy fűzfáktól szinte egész nap árnyék van. Hétfőn 12 óra körül végeztünk a szokásos kipakolás etetés rituáléval és ezt követően 1 órán belül már el is húzta a csalinkat egy szép 11+ tükrös.

48 óra a Farkincás-tavon

Szia Csabi! 48 órát töltöttünk el a Farkincás - tavon. Csali pink panther és full fruit bojli volt. A horgászat jól kezdődött nekem kb. 15 perc után jött egy 17 kg tükrös pink panther 20 mm- es bojlira.

Biatorbágyi Arizona Carp Lake

Szia Csabi! Nemrég ért véget a közel 112 órás túránk a Biatorbágyi Arizona Carp Lak-en. A sikeres csali CFB Red Dream dupla 24mm bojli, és Red Dream 24mm + 20mm halibut pellet volt!

Harsány június első hetében

Sziasztok! Egy hetes túránk a harsányi tavon véget ért. Sikerült ismét szép halakat egy fotó erejéig kezünkben tartani. Több mint 60 db pontyot fogtunk a változékony idő ellenére, illetve az elhúzódó ívás is befolyásolta a kapókedvüket a halaknak.

Nagyréti horgásztó első horgászat CFB termékekkel

Sziasztok!Ebben az évben kezdtünk el először horgászni a termékeitekkel, leszűkítve a bojlitokkal. 48 órát töltöttünk el a Békéscsabai Nagyréti horgásztavon, több mint 3 mázsa halat sikerült fogni.

Gyönyörű 20+ fogások Gyékényesről

Sziasztok! Szeretném megosztani veletek gyönyörű 20+os fogásaimat képek formájában. Ezek voltak első gyékényesi túrám eredményei melyekre nagyon büszke vagyok.

Móri túra termetes halakkal

Sziasztok! Május végi Móri peca túra méretesebb halai! Háromféle bojlival pecáztam, FULL FRUIT, FULL LIVER, DSW 30-as méretben. Etetés: íz azonos 24mm-es bojli, chilis tigris mogyoró, halibut pellet.

Bokod '20 barátommal

Sziasztok! Ahogy ígértem összegezném a hosszú hétvégét. Malkovics Gabi barátommal már régóta fontolgattunk egy jó kis Bokodi túrát, azonban valamiért mindig lekerült a listáról...mostanáig!

Gyönyörű fogások Gyékényesről

Kápolna László barátunk Gyékényesen horgászott. A túra során fogott brutális 20+os halakat, de voltak köztük amik  8-16 kg súlyúak voltak. Csalinak monsterfish, pink panther, green herbs, banana boy, birdfood extra bojlikat használt.

Móri horgászatunk júniusban

Június második hetének vége felé elérkezett több napos móri horgászatunk. Csütörtök délután lendületesen húztam be teli pakolt kézi kocsimat a tímári ág első állására. Kétféle csalival készültem erre a pecámra.

További cikkek...

94. Csoma László túrái
  95. Egy rövid,de sikeres túra Merenyén
  96. Boros Zsolt és Klemencz Gergő versenybeszámolója a Battyán Carp Lake-ről
  97. Bálint Péter versenybeszámolója a DCL-en!
  98. Első túra a Robin Red bojlival
  104. I. Pecacenter Baráti Bojlis Találkozó Mocsán
  105. 12 órás method peca Háziréten
  106. Egy hét kedvenc bányavizemen
  107. Berregi Attila csapattársunk ősz indító horgásztúrája Fehérvárcsurgón(2.rész)
  108. Kápolna László, Fekete leves
  109. Magyar Bertold a Sáskán folytatta
  110. Berregi Attila csapattársunk újból sikerrel járt a Pink Panther bojlival (1.rész)
  111. 48 órás túra Don Carp Lake
  112. Őszi Túra a Cfb-vel Angliában
  113. Gyönyörű 20+ pontyok október elején
  114. Kimerítő 72 óra Biatorbágyon a CFB termékeivel
  115. VII. NBBH CFB-Vásárhely Team
  116. Újperinti horgászat level 3.
  117. Szarvasbőgés idején az Őrségben
  118. Tisza-tavi és tiszai horgászatom
  119. Családi hosszú hétvége
  120. Hétvége Gyenesdiáson
  121. Van remény
  122. Angliai Horgászatom a CFB-vel. (2.rész)
  123. Angliai Horgászatom a CFB-vel. (1.rész)
  124. 4 napos túra a Nagykállói horgásztavon
  151. Rapid peca a Széki tavon
  152. Álmaim a Dunából…
  153. Első angliai Magyar Horgász Marathon
  154. Aktív délutáni órák az októberi hosszú hétvégén. (2.rész)
  155. Aktív délutáni órák az októberi hosszú hétvégén. (1.rész)
  156. Az októberi nyárban
  165. Szeptember végi új egyéni ponty rekorddöntés a király ponty tavon
  166. Évszak váltásban a Battyán Carp Lake-n
  167. A bicskei színes paletta
  168. Célkeresztben a nagyok!
  169. Csodás nappali peca az indián nyárban
  170. Beindult az igazi dévér szezon a Dunán
  171. Találkozás Zeusszal
  172. 36 órás nyárzáró peca a Szászpa tavon
  173. Eredményes nappali horgászat az elmúlást jelentő évszak kezdetén.
  174. Harmadik túrám Mocsán
  175. Első találkozásom Háromfával
  176. Fergeteges nyár búcsúztató horgászat Fehérvárcsurgón. (2.rész)
  177. Fergeteges nyár búcsúztató horgászat Fehérvárcsurgón. (1.rész)
  178. Nyár végi uszonyosok a móri tóból
  179. Egy hét Palicson
  180. 72 óra a Széki tavon
  181. Rapid peca Kislókon
  182. Mészégető Máté küldte: Merenyi túra
  183. Szenzációs horgászat Fehérvárcsurgón a tomboló kánikulában
  184. Napozós horgászat
  185. Pontyok a hőség előtt
  186. MEGJELENT A CORN+ bojli
  187. Három éve a CFB kötelékében /emlékek 2017-ből/
  188. Gyékényesi túrám
  189. Egy hét a Big Carp Lake-en
  190. Egy hét egy dél-dunántúli víztározón
  191. Sáfrány János - 23,7 Kg
  192. Kápolna László barátunk 27 Kg-os tövese
  193. Rapid esti feeder pecák 3.
  194. Rapid esti feeder pecák 2
  195. Rapid esti feeder pecák 1.