Őszi Túra a Cfb-vel Angliában

Hosszas szervezés előzte  meg, hogy szeptemberben mar őszies időben  esélyem legyen szebb pontyokat fogni. A hét  elején  24 órára  három jó barátommal a Farlows Fishery  kettes tavon próbálkoztunk! Csalizni a CFB-től 3 csalit vittem. Full fish, Full fruit és  Glm-et. Egyetlen kapásom  a 24 óra alatt a Glm 16mm ki könnyítve fél Birdfood pop-up-al. A 11.5kg csodás  öreg tükrös a tó egyik legnagyobb lakója!

Nagyon boldog voltam, ő volt az első 10feletti pontyom Angliában.

Csütörtök  hajnal  már a Manor Farm fishery n találkoztam Bódis Gábor barátommal. Kezdetét vette a közel 80 órás pontyvadászatunk! A horgászatot 4 CFB golyóval  képzeltük el, a Farlowson a nagy pontyot hozó GLM, full fish, full fruit és a corn+scoopex. A delet Gábor füstölős  kapása szakította félbe. Remek 10.4kg Tőponty, barátom első 10 feletti angliai hala. Dupla corn+golyó egy kis full fruit aromával.

Napközben volt még egy kapásunk, de sajnos leakadt a partól nem messze. Úgy alakult hogy, Bata László (CFB UK TEAM) este  csatlakozni tudott hozzánk 48 órára! Az esti fény váltás  meghozta a halak kapó kedvét. Laci 40 perc különbséggel előbb egy 9 majd egy 7.3kg pontyot fogott 2 szem össze faragott 16mm GLM bojlival. Hajnalig újabb 2 halat sikerült a kagylós golyóval fognunk (5-6,3kg).

Másnap délben a corn+ scoopex beadta Lacinak a túra legnagyobb halát egy 12.8kg-os töves személyében! Délután  folyamán a GLM  adott egy öreg  sok harcot megélt  közel 9 kgos pontyot!
Laci kísérletező kedve egy bónusz halat is adott, 2 órára bedobott egy közeli nádfal mellé egy botot 10mm csalizó krill golyóval. Egy csodás 2.5kg os Compó  jött ki egy fotóra!

Ez után légnyomás megemelkedett hihetetlen módon és a halak kapó kedvét is meghozta.A következő 24 órában  újabb  13 pontyot sikerült  fognunk. Minden hal a corn+ scoopex golyót húzta. Utolsó 20 óra pecára ketten maradtunk Gáborral! Ahogy a légnyomás elkezdett süllyedni  a kapásaink is megritkultak a túra végére. 22 ponttyal 1 bónusz compóval és közel 8 kilós átlaggal  sikerült abszolválnunk ezt a pecát!

Egy szuper túrán vagyok túl  ahol csodás 10kilo feletti angol pontyokat is  sikerült  kifognunk!  Két golyó  kiemelkedett ezeken a pecákon a GLM és a corn+scoopex! Kombi rig-en dupla 16mm méretben!

Köszönet  Horváth Csabinak a remek csalikért.

És köszönet Bata Lacinak a sok gyakorlati tanácsért!

Üdvözlettel Horváth Gabriel  (CFB UK TEAM)