Horgászok küldték : Egy hét Merenyén

Augusztus 24-én foglaltuk el a 2-es hely melletti napijegyes részt. Mint később kiderült, remek választás volt. Két barátommal, Fojdl Ferenccel és Takács Zoltánnal vágtunk neki az egy hétnek. Megérkezés után rögtön vízre szálltunk helyeket keresni, ahová a 3 bójánk került.

Egy hét Merenyén

Bogi kutya vigyázott a felszerelésre

Csalizás és kisebb etetés következett. Itt jegyezném meg,hogy most horgásztam először CFB bojlikkal. Nagyon sokat hallottam már róla,gondoltam kipróbálom.
Pár peca alkalmával beszéltem két másik horgász barátommal, -Prohászka Istvánnal és Karaszi(Bojlis)Zsoltival-, hogy milyen jók a termékek,bátran merik ajánlani. A Red Armyt pasztával favorizálták.

Bal oldali szerelék 24mm es Red Army+Red Army paszta

Jobb oldali szereléken 1db 20mm Red Army bojli+Red Dream PopUp ot csaliztam.

Fecó barátommal, ezzel a csalival kezdtük a horgászatot, viszont Ő még a Monster Fish bojliva csalizott egy másik botján. Zoli barátom SBS bojlikkal csalizott és etet. Hárman három bóját horgásztunk meg.

Zoli jobb oldalra volt a gát felé én középre kerültem Feri pedig baloldalra került.
Nem telt el fél óra és a jelzőm örülten sípolt. A vendég egy 4-5 kg körüli tükrös volt, ami a Red Army bojlira érkezett, ami a Red Dream PopUp bojlival volt kiemelve.

Ami ezek után számomra következett, maga a rémálom volt. Másfél napig a jelzőim csak akkor szólaltak meg,amikor a swingert ráakasztottam a zsinórra.

Ellenben a barátaim a mindkét oldalról szétfogták magukat a szebbnél szebb pontyokkal.
Középen ültem kapás nélkül miközben jobbra és balra is barátaim fogták a halakat szépen.

Egy hét Merenyén

Természetesen idegesített a dolog, de reménykedtem benne, hogy hozzám is eljutnak a halak , így körbezárva éreztem magam.

Zoli az első nap megfogta a túra halát, egy 19.50-es tükröst. Ezen kívül még sok szép fogása volt!

Zoli 19,5kg

Majd elkövetkezett az én időm, délelőtti eső után megérett a bójám.

Egy hét Merenyén

Szépen jöttek a pontyok, szinte mindegyik 10kg feletti lett. Örömöm leírhatatlan volt ekkor.

15kg feletti halam melynek nagyon örültem.

Este szürkület után egy fogást követően lusta voltam a szerelékemet etetőhajóval visszahúzni, csak úgy a sötétben bedobtam.
A művelet után fél órán belül ez a bot elsült. A horog végén egy 15.40-es töves volt.

Egy hét Merenyén

Fél nap alatt minden megváltozott a menyben éreztem magam a sok szép hal után.

Minden hal után az etetésre került egy kis táplálék próbáltam minél jobban a halakat ott tartani.
Bojli, Nagyméretű halibut pellet és minimális pellet mix volt a menü minden alkalommal.
Éjjel fogtam 2 kisebb halat és Ferinek is volt pár szép hala.

Egy hét Merenyén

Hajnalban elfáradva aludtunk édesen majd reggel ismét kapás keltett.

Gyorsan érkezett kettő 10kg feletti pontyom majd a szünetben meg reggeliztünk.

Éppen azon törpőltem milyen napunk lesz, amikor újra felsírt a kapásjelzőm.

Egy hét Merenyén

Elkezdtem fárasztani a halamat mely erősen tartotta magát kiugrásokkal jelezte , hogy nem 3kg-os Őkelme.

10 perc múlva már part közelbe ért és a srácok jöttek segíteni és megmerítettük.

Nagyon boldog voltam, mert sikerült megfognom a legnagyobb tükrösömet a horgászaton.

Egy hét Merenyén
16,6kg volt a szép kerek tükrös.

Nagyon boldog voltam, nem érdekelt, hogy a víz nem olyan meleg, meg kellett fürödjek vele.

A hátralévő két napban még sikerült pár szép uszonyost is szákba terelnünk.

Egy hét Merenyén
Red Army bojlival még amúrt is sikert fognom az éjszaka

Pár szót említenék az általam használt felszerelésről. A botjaim három egyforma Shimano Catana 3.25lbs-ek. Az orsó Banax Helicon 5600NF. A zsinór Fox Warrior xt 0,31mm. A végszerelék összeállításnál a Taska termékek kaptak főszerepet, 45lbs Leader,Gripper-In Line 113gr ólom. Előkezsinórnak Superbraid 0.20mm-est használtam.

Nagyon jól éreztük magunkat a horgászat alatt.

Szeretném megköszönni barátaimnak a közös kellemes horgászatot.

A Carp Friend Baits csalikat kipróbáltam és a jövőben is fogom, fogjuk őket használni.

Jó horgászatot kívánok minden horgásztársamnak!