Évzáró peca Battyánpusztán

Fejtörést okozott, hogy hova menjünk horgászni december 29-én. Természetes víz kontra mesterséges tó. Némi eszmecsere után a battyánpusztai tó mellett tettük le a voksunkat.

A hideg víz és a tóval kapcsolatos minimális ismereteinknek tudatában a feeder technika mellett döntöttünk. CFB method mixet kevertünk, melyhez natúr CSL-t használtunk. Több fajta csalit kipróbáltunk a csontitól a pelleteken keresztül a mini bojlikig. Végül a natúr 1 szem gumikukorica lett a nyerő számomra. Sanyi és Tibi inkább a mini bojlit erőltették. Nekik gyakrabban volt kapásuk mint nekem, amely 80%-ban kárászt hozott. Elengedhetetlen volt a pontyfogáshoz az is, hogy a túlpart előtti nádfal tövéhez minél közelebb, lehetőleg 1-2 méteren belül tudjuk bedobni a szereléket, ami kb. 80-85 méterre van. Ha nem sikerült a nádfal közeli dobás, akkor kárászt, vagy még azt sem sikerült fognom. Tibi és Sanyi rövidebb botokat hoztak magukkal, így ők kereső horgászatot folytattak egész nap. A nap végére az is sikeresnek bizonyult, hiszen közel 30 db kárászt és néhány pontyot sikerült megfogniuk.

A tógazdával megállapodtunk, hogy az ilyenkor szokásos 16:00-ás zárás után is maradhatunk még egy kicsit. Este 6-kor elégedetten pakoltunk össze. Nekem 9 db pontyot és 2 kárászt sikerült megfognom. Tibi 2, Sanyi 3 pontyot szákolt.