Vasárnapi dudaszó

Egy gyönyörű reggel egy csodaszép vízparton. A tegnapi etap után ma reggel elhangzott a dudaszó és elkezdődött a VI. Baráti Bojlis verseny Mocsán. Reméljük tartogat a víz számunkra is kellemes meglepetéseket. Sajnos a favorit helyek egyikére sem kerültünk de abból kell kihozni a maximumot ami a rendelkezésünkre áll.

Tudtuk a víz nagyon rapszodikus, vagy nagyon adja a halat vagy szinte semmit nem ad. Ezért próbáltam egy stratégiát megtervezni előre, hiszen itt minden idő nagy jelentőséggel bír. Az etetést, a meghorgászott távolságok valamint a szerelékek-horog előkék módosítását, valamint hogy még éjjel is milyen időközönként dobok újra.

Többféle csalival készültünk a CFB pallótájáról: Red Cell, Red Army, Full Aminó + stabilizált bojlik

A halak kicsit nehezen indultak el de azért csipegettünk párat. A tegnap délután és az éjszaka fogásainak köszönhetően jelenleg az első helyen álltunk. Messze volt még a vasárnapi záró dudaszó de mi mindent megtettünk azért hogy tartsuk az eddig megszerzett pozíciónk. Az időjárás nem könnyítette meg a verseny napunk. Viharos erejű Délnyugati szél ami 30°C hőmérséklettel párosult. A csapatok nagyon nehezen tudnak értékelhető fogást elérni. Minden egyes kapásért keményen meg kell dolgozni. Nekünk azért sikerült több jó hallal a pozíciónk tartani és egy picit növelni. Köztük a verseny eddigi legnagyobb hala is a mi csapatunk eredmény listájára került fel.

Vasárnapi dudaszó

Egy több mint 15 kilogrammos hallal bizakodva vártuk az éjszakát, kevesebb mint 18 óra volt vissza a verseny lefújásáig. Nehezen alakult az utolsó éjszaka, sajnos nem sikerült értékelhető halat fognunk. Nem is értettem mi történt hiszen az eddigi jó helyek hallgattak. A reggeli csalogató etetés sem hozott eredményt. Pár óra volt vissza a verseny végéig, valamit ki kellett találni hogy az eddig megszerzett pozíciónk ne kerüljön veszélybe. A drasztikusan csökkentett horog méret és az apró bojli kicsit hazárdjátéknak tűnhetett de nem tudtuk hogy állunk a versenyben, így kockáztattunk. Csabi pár hónapja küldött Birdfood csalikból 10mm-es csalit egy dobozzal valamiért ez mellett döntöttem. Szerencsére bejött, a halak elfogadták újra az etetésünk. Szebbnél-szebb halakat kezdtünk el újra fogni az etetéseken.

Ahogy a mondás is szól " Minden jó egyszer véget ér". Eljött ez az idő is ezen a szép hétvégén is.  Nagyon vártuk már az eredmény hirdetést, nem tudtuk elég volt-e az amit kihoztunk magunkból és a tóbol.

A dobogó legfelső fokára a Bakonyi Ponty Betyárokat szólították. SIKERÜLT!

Köszönjük CFB! Köszönjük Prologic!